| کد مطلب: ۴۴۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

كمك به احیای مشاغل سینمایی آسیب دیده از کرونا و توسعه فعالیت‌های سینمایی در مناطق محروم

دکتر سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به دیدن فیلم سینمایی «دسته دختران» نشست.

كمك به احیای مشاغل سینمایی آسیب دیده از کرونا و توسعه فعالیت‌های سینمایی در مناطق محروم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،در بازدید دکتر سیدامیرحسین مدنی، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با ارائه گزارشی از آسیب‌های وارده به مشاغل سینمای کشور پس از کرونا و همچنین تأکید بر لزوم تخصیص خط اعتباری لازم برای اعطای تسهیلات به سینماگران، شرایط اقتصادی حاکم بر سینما را شرح و توضیح داد.

سیدامیرحسین مدنی نائب رئیس هیأت امنای صندوق کارآفرینی امید و معاون ریاست جمهوری در این بازدید با استقبال از پیشنهاد توسعه فعالیت‌های سینمایی در مناطق محروم کشور بر راه‌اندازی صندوق مشترک برای سینما و همچنین ایجاد خط اعتباری لازم در صندوق کارآفرینی امید برای کمک به سینمای کشور تأکید داشت.

مدنی از آمادگی این معاونت برای مشارکت با بنیاد سینمایی فارابی در تولید آثاری با موضوع و مسائل مناطق محروم خبر داد.

در این دیدار مقرر شد تا تیم کارشناسان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید و بنیاد سینمایی فارابی ساز و کار اجرایی کردن این مهم را طرح ریزی و اجرایی نمایند.

همچنین دکتر مدنی پس از تماشای فیلم «دسته دختران» گفت: «دسته دختران» فیلم خوب و اثرگذاری است. این فیلم در عین حال که درام داشت، به یک نقطه حساس تاریخی نیز اشاره میكرد و به مقاومت ملت ایران به ویژه زنان غیور ایرانی در برابر هجمه‌هایی که شده بود پرداخته است.

مدنی در ادامه با اشاره به مقاومت ملت در آن برهه زمانی جنگ گفت: الان هم شاهد این مقاومت و رویارویی ملت ایران هستیم. در این فیلم هم پرچمدار مقاومت بانوان بودند که بسیار ارزشمند است و جای تحسین دارد.

در پایان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از کارگردان، عوامل فیلم و بنیاد سینمایی فارابی تشکر کرد و گفت: امیدوارم باز شاهد ساخت این طور فیلم‌ها باشیم و عظمت و ابهت مقاومت ملت و زنان ایران به تصویر کشیده شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار