| کد مطلب: ۴۴۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

آسایش و زیبایی در خانه با طراحی ارگونومیک و مدرن تلویزیون‌های Lifestyle LG

تصور کنید بتوانید خانه‌ی خود را به اداره، باشگاه، گالری، مرکز سرگرمی یا حتی کارگاه آموزشی تبدیل کنید. یا مثلاً با کمک تلویزیون در جلسه‌های آنلاین شرکت خود حاضر شوید. یا تلویزیون را درحالی‌که خاموش است به یک قاب نقاشی بسیار جذاب تبدیل کنید.

آسایش و زیبایی در خانه با طراحی ارگونومیک و مدرن تلویزیون‌های Lifestyle LG

آرمان ملی آنلاین - اگر دوست دارید که چنین وسیله‌ی خانگی داشته باشید و برای اهداف و مقاصد مختلف از آن استفاده کنید، مطمئن باشید که تلویزیون‌های سری LG Lifestyle دقیقاً همان چیزی هستند که می‌خواهید. این محصولات که اولین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند تجربه‌ای کاملاً جدید و جذاب برای کاربران رقم می‌زنند.
تلویزیون‌های LG Lifestyle با طراحی خاص و زیبای خود، باعث ارتقا فضای خانه می شوند.
درواقع ال‌جی تلویزیون‌های سری Lifestyle را باقابلیت تطبیق‌پذیری بالا طراحی و تولید کرده تا نیاز کاربران مختلف را برآورده کند و درعین‌حال هم استفاده‌ی آسانی داشته باشد.
به‌طور مثال، Objet TV و StanbyME دو مدل از جدیدترین نوآوری¬های ال‌جی هستند که طراحی سنتی تلویزیون‌ها را کنار گذاشته‌اند و با طراحی نوین خود درصدد تغییر سبک زندگی کاربران هستند. این تلویزیون¬های منحصربه‌فرد بر اساس راحتی کاربران برای خانه‌های چند منظوره امروزی ایده‌آل هستند، جایی که کار، یادگیری، سرگرمی و استراحت همگی بخشی از زندگی روزمره هستند.
کاربران امروزی از تلویزیون‌های خود صرفاً برای تماشای فیلم و سریال استفاده نمی‌کنند و ممکن است این وسیله‌ی خانگی برای برگزاری جلسه‌های آنلاین کاری یا برای گیمینگ مورداستفاده قرار بگیرد. به همین خاطر لازم است که تلویزیون¬ها خودشان را با این نیازها سازگار کنند و این همان کاری است که ال‌جی با تلویزیون‌های سری Lifestyle خود انجام داده است.
یک اثر هنری در گوشه‌ی اتاق نشمین
تلویزیون LG Object با سبک مینیمالیستی و استفاده از رنگ‌های خنثی و ملایم، با دکوراسیون هر محیطی سازگار است و می‌تواند یک هماهنگی بصری فوق‌العاده ایجاد کند.
با لمس یک دکمه بر روی ریموت کنترل ال‌جی، تلویزیون LG Object می‌تواند با خواسته‌های کاربر سازگار شود. به این صورت که مثلاً، روکش پارچه‌ای خود را به‌دلخواه بیننده بالا یا پایین ببرد تا مطابق با زاویه دید کاربر باشد. یا حتی می‌توان فقط با فشار یک دکمه، کاور تلویزیون را به‌طور کامل پایین آورد تا کل صفحه‌نمایش برای بهترین تجربه تماشا نمایان شود. یا با پوشاندن بخشی از نمایشگر، عملکردهای منتخب سبک زندگی این محصول را مشاهده کرد.
پنل 65 اینچی OLED evo و پردازنده‌ی قدرتمند در تلویزیون LG Object درحالت Full View Modeمی‌تواند محتواهای بصری در هر ژانری را بارنگ‌های زنده، واقعی و کنتراست عالی نمایش دهد.
این تلویزیون بی‌نظیر همچنین دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله 80 واتی است که موسیقی را شبیه به سینما در خانه برایتان مهیا می‌کند تا به‌طور کامل در محتوای موردعلاقه‌ی خود غرق شوید. تمام این امکانات برای این است که کاربر بهترین تجربه‌ی تماشای تصویر را در تلویزیون داشته باشد.
از دیگر نوآوری‌های جذابی که ال‌جی در تلویزیون‌های سری Lifestyle خود گنجانده، Line View است. وقتی تلویزیون روی این حالت تنظیم می‌شود، می‌توان از آن برای نمایش تاریخ و ساعت استفاده کرد؛ یا آن را در حالت پخش موسیقی قرارداد تا به یک پخش‌کننده موسیقی با دسترسی بسیار راحت تبدیل شود. حتی در حالت Line View می‌توان تلویزیون را به یک قاب عکس بسیار زیبا تبدیل کرد که تصاویر هنری و جذاب را نمایش می‌دهد.
اینکه وقتی تلویزیون خاموش است در نقش یک قاب عکس دیجیتالی بتوان از آن استفاده کرد واقعاً جذاب و خلاقانه است. همچنین این قابلیت که بتوان فقط از سیستم صوتی تلویزیون برای شنیدن موسیقی‌های دلخواه استفاده کرد قابلیتی است که سال‌هاست اغلب ما منتظر آن بوده‌ایم و اکنون با کمک ال‌جی می‌توانید از این قابلیت در خانه‌ی خود بهره‌مند شویم.
جذابیت‌ها و امکانات تلویزیون Objet ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود، چون یک مبتکر دانمارکی به نام «کوادرات» یک پوشش پارچه‌ای قابل تنظیم طراحی کرده که تلویزیون Objet ال‌جی را از تمام تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. این پوشش پارچه‌ای در سه رنگ بژ، قرمز کوادرات و سبز کوادرات عرضه می‌شود تا با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی همه‌ی خانه‌ها سازگاری داشته باشد.
طراحی تلویزیون LG Object نیز کاملاً متفاوت از تمام تلویزیون‌هایی است که تاکنون دیده‌اید. این تلویزیون با شیب متوسط تا 5 درجه در مقابل دیوار قرار می‌گیرد به‌طوری‌که انگار یک اثر هنری را در یک گالری مدرن تماشا می‌کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن را هم‌سطح دیوار هم قرار دهید تا با فضای نشیمن یکپارچه شود.

تلویزیونی که پا به پای شما حرکت می‌کند
LG StandbyME دومین محصول اضافه شده به تلویزیون‌های سری Lifestyle ال‌جی است که مطابق با عادات تماشای تلویزیون انسان‌های امروزی طراحی‌شده است.
LG StandbyME یک صفحه تلویزیون بدون کابل است که با باتری داخلی کار می‌کند و می‌توانید آن را هر جای خانه که دوست دارید با خود ببرید. درواقع در زمان تماشای برنامه‌ی موردنظرتان، اگر قصد دارید به اتاقی دیگر، بالکن، حیاط یا آشپزخانه بروید دیگر لازم نیست نگران از دست دادن صحنه‌های فیلم شوید چون تلویزیون StanbyME ال‌جی هم پا به‌پای شما حرکت می‌کند و هر جا بروید با شما می‌آید.
این در حالی است که درگذشته اغلب مردم در اتاق‌خواب یا آشپزخانه‌ی خود تلویزیونی جداگانه نصب می‌کردند تا بتوانند در زمان استراحت یا آشپزی هم برنامه‌های تلویزیونی خود را تماشا کنند؛ اما ال‌جی با خلاقیت خود استفاده از چندین تلویزیون‌ در خانه را از بین برده و در عوض یک تلویزیون متحرک روی چرخ‌های مخفی ارائه داده که در نوع خود بی‌نظیر است.
تلویزیون StanbyME ال‌جی به یک پلتفرم موبایل متصل شده¬است و دارای باتری داخلی است که تا سه ساعت استفاده را پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 27 اینچی LG StanbyME برای چت تصویری با خانواده و همکاران و حضور در کلاس‌های آنلاین عالی است. می‌توان آن را بدون زحمت از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد و یک تجربه‌ی راحت و جذاب برای تماشای تلویزیون داشت.
پنل StanbyME با طراحی ارگونومیک خود قابلیت چرخاندن، و تغییر حالت در هر دو جهت افقی و عمودی را دارد. همچنین کاربر می‌تواند ارتفاع آن را نیز مطابق نیاز خود در زمان خواب، آشپزی در آشپزخانه یا استراحت روی مبل اتاق نشیمن تنظیم کند. حتی از آن می‌توان به‌عنوان مانتیور کامپیوتر هم استفاده کرد. برای این منظور فقط کافی است از یک کابل USB یا HDMI استفاده کنید.

تلویزیون‌های سری Lifestyle ال‌جی همان‌طور که از نامشان می‌توان حدس زد برای ارتقای کیفیت زندگی‌های مدرن امروزی طراحی‌شده‌اند؛ تا علاوه بر زیبایی، کارکرد عالی و راحتی، نقش متفاوتی هم نسبت به تلویزیون‌های کلاسیک داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار