| کد مطلب: ۴۴۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم بسکتبال

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه ملت اصفهان با کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن دیدار و گفتگو نمود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم بسکتبال

آرمان ملی آنلاین - مهندس ایرج رخصتی در این دیدار صمیمانه با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدارو حضرت ابوالفضل عباس (ع)و روز جانباز از تلاش کادر فنی وبازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن تقدیر و تشکر نمود و نتایج بدست آمده را بخصوص در دیدارهای اخیر موجب خرسندی و نشاط پرسنل شرکت و هواداران دانست .

مهندس رخصتی از بازیکنان خواست برای نام و جایگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را انجام دهند آن موقع هر نتیجه ای هم حاصل شود قابل قبول خواهد بود
وی گفت من یک ورزشکار حرفه ای نیستم اما به ورزش علاقمند م و نقش ورزش را در توسعه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم میدانم.

از نظر ما شما در هر حالتی برنده هستید زیرا در زمینه ای تلاش می‌کنیدکه قبل از برد اخلاق حرف اول را میزند و جایی هستید که دارای سابقه ای بیش از ۵۰ سال است.

تیم بسکتبال هم از تیم‌های ریشه دار و مقام آور ذوب آهن بوده و خواهد بود.
از هر گونه کمکی به ورزش و باشگاه کوتاهی نخواهیم کرد با اقتدار در صحنه مسابقات حضور یابید.
آرزوی ما موفقیت روزافزون شماست.

در ابتدای این دیدار علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه با عرض خیرمقدم ،و تشکر از توجه و پیگیری مهندس رخصتی در خصوص تمامی رشته های ورزشی باشگاه ،گفت مطمئنا حمایت های شما موجب دلگرمی ،تلاش مضاعف و نتایج بهتر تیمها خواهد شد ،در ادامه این دیدار پیمان صداقت نیا مدیرفنی تیم بسکتبال ،شهاب شرفی سرپرست تیم و فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال،نیز ضمن خیرمقدم به جناب آقای مهندس رخصتی ،در خصوص شرایط تیم و مسابقات بسکتبال ذوب آهن توضیحاتی ارائه دادند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار