| کد مطلب: ۴۴۲۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بنیاد سینمایی فارابی:

سینما ابزار كارآمدی در توسعه گردشگری است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به بازدید از بخش‌های مختلف این بنیاد از جمله ساختمان تاریخی قوام پرداخت.

سینما ابزار كارآمدی در توسعه گردشگری است

آرمان ملی آنلاین -مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی در جریان مرمت و بهسازی بخش‌های مختلفی از بافت و بنای تاریخ خانه قوام‌السلطنه قرار گرفت كه توسط بنیاد سینمایی فارابی و تحت نظارت میراث فرهنگی انجام پذیرفته است.
ضرغامی در این بازدید ضمن تشكر از اهتمام بنیاد فارابی در نگهداری اصولی از فضای تاریخی این بنیاد، با یادآوری آثار ماندگار سینمای ایران كه در بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است به نقش مؤثر این بنیاد در سینمای پس از انقلاب اشاره كرد.
مهندس ضرغامی با تأكید بر نقش سینما در توسعه توریسم و گردشگری از پیشنهاد مدیران فارابی برای ساخت سری آثار داستانی مرتبط با حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استقبال كرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،در این دیدار دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با ارائه گزارشی از اقدامات این بنیاد در مرمت و نگهداری بخش تاریخی خانه قوام‌السلطنه مانند درب‌ها، بخش شرقی و طاق‌های بیرونی از همكاری خوب اداره كل میراث فرهنگی استان تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و مدیریت موزه آبگینه به خاطر مشارکت در مرمت و بهسازی عمارت تاریخی ساختمان بنیاد (خانه قوام السلطنه) تشكر كرد.
همچنین جوادی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد سینمایی فارابی، آثار سینمایی كه تصویرگر و روایت‌گر شكوه تمدنی ایران زمین باشند را یكی از خلاهای سینمای امروز دانست و با تأكید بر ظرفیت‌های سینما برای كمك به صنعت توریسم كشور ابراز امیدواری كرد در این دوره با حمایت‌های مهندس ضرغامی كه خود نیز از اهالی و مدیران سینمایی محسوب می‌شوند، شاهد تولید آثار مشتركی در این حوزه بین بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار