| کد مطلب: ۴۵۲۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت هفته منابع طبیعی وروز درختکاری انجام شد؛

کاشت بیش از 2600 اصله نهال مثمر در مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با هدف ترویج فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست، بیش از 2600 اصله نهال مثمر و مقاوم در گلزار شهدا و مناطق عملیاتی در گستره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه کاشته شد.

کاشت بیش از 2600 اصله نهال مثمر در مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

آرمان ملی آنلاین - به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با هدف ترویج فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست، بیش از 2600 اصله نهال مثمر و مقاوم در گلزار شهدا و مناطق عملیاتی در گستره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه کاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ در منطقه عملیاتی تنگ بیجار 1500 اصله نهال با همکاری این شرکت و سازمان منابع طبیعی استان ایلام در محدوده تپه شهدای گمنام بخش گنجوان شهرستان چوار در زمین نشانده شد.

همچنین در شرکت های تابعه نفت مناطق مرکزی ایران و در راستای کمک به احیای جنگل های زاگرس، کاشت یک هزار بذر بلوط متناسب با شرایط اقلیمی به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و 75 اصله نهال انواع مرکبات، خرما و کاج در شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی انجام شد.

در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز 50 اصله نهال به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی با حضور سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان سرخس و تعدادی از مدیران این شرکت در مزار شهدای گمنام روستای گنبدلی غرس شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار