| کد مطلب: ۴۵۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد اکسین مدیر برگزیده جهادی در سال ۱۴۰۰ شد

امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر بعنوان مدیر برگزیده جهادی کشور در سال ۱۴۰۰ شد.

مدیرعامل فولاد اکسین مدیر برگزیده جهادی در سال ۱۴۰۰ شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی که ۲۳ اسفندماه در سالن همایش های وزارت کشور برگزار گردید ، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مدیر برگزیده جهادی کشور شد.

هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکردهایی از قبیل تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور ، تلاشی برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی ، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران ، تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در راستای تربیت مدیران ملی و بین المللی ، شناسایی و سازماندهی و حمایت از مدیران جهادی ملی و بین المللی ، ایجاد وحدت و همدلی در بین مدیران در سطح ملی و بین المللی برگزار گردید.

انجمن مدیریت جهادی کشور که با حضور متخصصان و مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری تشیکل یافته است هرساله با ارزش های مرتبط با حوزه تولید ، خودکفایی و مسئولیت های اجتماعی اقدام به ارزیابی ، پایش و انتخاب مدیران برگزیده جهادی کشور می نماید.

این انجمن پس از ارزیابی و بررسی نامحسوس و بدون اطلاع قبلی و تشریفات سازمانی از کانال های مختلف درخصوص عملکرد مدیریت مهندس امین آسیابان در بخش های مختلف سیاست گذاری و اجرایی مورد سنجش و پایش قرارداده است ، که این ارزیابی در مواردی همچون از سرگیری صادرات ، ثبت رکورد های مختلف تولیدی ، تولید محصولات جدید براساس نیاز کشور ، خودکفایی ملی براساس توان و مدیریت و مهندسین داخلی ، ارزش گذاری و افزایش عزتمندی برای کرامت انسانی پرسنل شرکت و .. بوده است که بر این اساس مهندس آسیابان مدیرعامل آن‌ شرکت به عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار