| کد مطلب: ۴۵۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر؟ کدام بیمه را انتخاب کنیم؟

بیمه تکمیلی و بیمه عمر جزو پرطرفدار ترین خدمات بیمه ای هستند. اما کدام یک از این بیمه ها پوشش های درمانی بیشتری ارائه می کند؟ برای پاسخ به این سوال پوشش های درمانی بیمه تکمیلی و بیمه عمر را مقایسه کرده ایم.

پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر؟ کدام بیمه را انتخاب کنیم؟

آرمان ملی آنلاین -اگر به تازگی گذرتان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افتاده باشد، حتما پس از دیدن افزایش هزینه‌ها بسیار تعجب کرده‌اید. خوشبختانه در کشورمان مراکز بیمه متعددی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی مشغول به‌کار هستند. به‌دلیل تنوع این مراکز و خدماتی ارائه شده هریک، ممکن است بیمه گذاران کمی گیج شوند. به‌همین جهت تصمیم گرفتیم در این مقاله به موضوع پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر بپردازیم. برای کسب پاسخ به کلیه سوالات احتمالی در این زمینه، حتما مطلب پیش‌رو را تا انتها مطالعه کنید.


مزایای بیمه عمر؛ بیماری‌های تحت پوشش بیمه عمر

انتخاب یک بیمه درمانی مناسب برای پرداخت هزینه‌های پزشکی، باعث دلگرمی و رفع دغدغه افراد می‌شود. بیمه آسماری از جمله موسسات فعال ارائه‌دهنده خدمات بیمه در کشور است. با مقایسه بیمه تکمیلی و بیمه عمر و اطلاع از مزایای هریک، می‌توانیم به‌راحتی آینده خود و خانواده‌مان را تضمین کنیم. برخلاف تصور عموم، بیمه تکمیلی و بیمه عمر دو خدمت جداگانه و متفاوت محسوب می‌شوند.

بیمه عمر درواقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده در برابر حوادث غیرقابل پیش‌بینی است. فوت طبیعی، نقص عضو، از کار افتادگی، فوت در اثر حادثه و برخی بیماری‌های خاص که در ادامه نام خواهیم برد تحت پوشش بیمه عمر هستند:

جراحی‌های باز
بیماری‌های سکته مغزی و قلبی
پیوند اعضای بدن
سرطان
ابتلا به بیماری‌های ویروسی و میکروبی
مسمومیت
غرق شدن

فراموش نکنید کلیه بیماری‌های ذکر شده تحت پوشش بیمه عمر، محدود هستند. همچنین بیمه عمر خسارات ناشی از بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله و آتش‌فشان را تقبل نمی‌کند. اما برای بهره‌مندی از خدمات بیمه ای سایر بیماری‌ها باید چه کنیم؟ آیا راه بهتری نیز وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال همچنان با ما همراه باشید.
تفاوت بیمه عمر و بیمه تکمیلی
انواع بیمه تکمیلی؛ بیماری‌های تحت پوشش بیمه تکمیلی

در ادامه بررسی مزایای بیمه تکمیلی و بیمه عمر و پاسخ به این سوال که «پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر»، به موضوع جبران هزینه‌های درمانی می‌پردازیم. سلامتی یکی از دغدغه‌هایی است که ذهن سرپرست هر خانواده را مشغول می‌کند. به‌همین سبب خدماتی مانند بیمه تکمیلی گروهی، برای کاهش هزینه‌های پزشکی اعضای خانواده ارائه می‌گردد. پوشش‌های متنوع بیمه تکمیلی شامل موارد زیر است:

پرداخت هزینه‌های عمل سرپایی
پوشش هزینه‌های جراحی چشم و رفع عیوب انکساری
پرداخت هزینه‌های عمل جراحی خطرناک مانند: پیوند ریه و کبد، سرطان، عمل قلب باز، مغز و اعصاب
پرداخت کلیه مخارج آزمایشگاهی شامل: نوار قلب و رادیوگرافی
پوشش هزینه‌های پاراکلینیکی مانند: سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی
پرداخت کلیه هزینه‌های خدمات اورژانسی شامل ویزیت و دارو
پرداخت مخارج دندان‌پزشکی
پوشش هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی
پرداخت مخارج برای همراه بیماران زیر ۱۰ سال و بالای ۷۰ سال

نکته قابل توجه و مهم در بیمه‌های تکمیلی، تقبل هزینه و جبران خساراتی است که در اثر بلایای طبیعی مانند سیل، آتش‌فشان، زلزله، گردباد و توفان اتفاق افتاده‌اند.
پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی
آیا بیمه تکمیلی شامل عمل بینی می‌شود؟

اگر همچنان نمی‌دانید پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر، پس بهتر است مثالی برای شما بیاوریم. برخلاف بیمه‌های پایه، بیش از ۲۰٪ هزینه‌های سنگین درمانی و دارویی دندان‌پزشکی توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود. همچنین مخارج عمل جراحی بینی توسط بیمه‌های تکمیلی قابل پرداخت است. اگر می‌خواهید عملکرد تنفسی را بهبود ببخشید و مشکلات بینی خود را برطرف کنید، نگران هزینه عمل جراحی بینی نباشید. بیمه تکمیلی تحت شرایط زیر، هزینه این عمل را پوشش خواهد داد:

انحراف بینی
تنگ شدن دهلیز بینی
شکستگی استخوان بینی
بزرگ شدن مخروط داخلی در بینی

پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر؟

سلامتی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد. قرار گرفتن تحت پوشش بیمه حوادث یکی از پشتوانه‌های آینده در زمان بروز اتفاقات خطرناک است. پس از بررسی خدمات بیمه تکمیلی و بیمه عمر، به گستردگی سرویس‌های بیمه تکمیلی پی‌بردیم. پرداخت هزینه‌های ناشی از بیماری و عمل‌های جراحی متنوع توسط بیمه تکمیلی، بهترین دلیل برای انتخاب این خدمت است. برخلاف بیمه عمر، امکان دریافت هزینه خسارات ناشی از بلایای طبیعی را نیز از بیمه تکمیلی وجود دارد.

هزینه‌های جراحی بینی به‌همراه عمل‌های رفع عیوب انکساری چشم از جمله مواردی غیرقابل پوشش بیمه عمر قرار هستند. درصورتی‌که بیمه‌های تکمیلی کلیه مخارج مرتبط با این جراحی‌ها را پرداخت می‌کند.
خرید بهترین بیمه تکمیلی از آسماری

در این مقاله راجع‌به تفاوت‌های بیمه عمر و بیمه تکمیلی صحبت کردیم. با شرح پوشش ارائه شده توسط هریک از این خدمات بیمه‌ای، اطلاعات موردنیاز را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اکنون انتظار داریم به‌راحتی به سوال «پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بیشتر است یا بیمه عمر» پاسخ دهید.

شرکت بیمه آسماری یکی از بهترین ارائه‌دهندگان بیمه تکمیلی در کشور است. این شرکت بزرگ که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در منطقه آزاد کیش آغاز کرده، انواع خدمات بیمه‌‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. خدمات متنوع آسماری نظیر بیمه تکمیلی، بیمه درمانی، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه کشتی، بیمه اتومبیل، بیمه آتش‌سوزی، بیمه باربری به شما عزیزان ارائه می‌شوند.

تیم پشتیبانی ما همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶:۳۰ عصر آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است. با شماره‌گیری ۰۲۱۴۳۴۱۷ سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار