| کد مطلب: ۴۵۳۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

طی هفته گذشته رقم خورد؛

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه یک میلیون و ۹۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۲۵ و ۹۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

آرمان ملی آنلاین -در هفته سوم فروردین در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، یک میلیون و ۶۷۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان معامله شد.

در این تالار ۹۱۱ هزار و ۹۰۲ تن سیمان، ۴۷۷ هزار و ۳۸۲ تن فولاد، ۱۸۰ هزار تن سنگ آهن، ۹ هزار و ۲۰۰ تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۲۶۰ تن مس، ۲ هزار و ۹۷۵ تن آلومینیوم، ۷۲۰ تن روی ، ۲۰۰ تن سرب، ۱۵۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۴ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۹ هزار و ۱۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۹۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۶ هزار و ۵۰۴ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۴۳۰ تن قیر، ۳۲ هزار و ۶۲۴ تن مواد شیمیایی، ۱۹ هزار و ۹۹۰ تن لوب کات، ۲ هزار و ۹۸۴ تن روغن پایه، ۷۱۵ تن گوگرد، ۲۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۰۰ تن آرگون معامله شد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از کالا خبر ، همچنین ۸ هزار و ۴۴۹ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار