| کد مطلب: ۴۶۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

میز تخصصی مبارزه با مواد مخدر در صدا و سیما تشکیل خواهد شد

رئیس سازمان صداوسیما از تشکیل میز تخصصی مبارزه با مواد مخدر در آن سازمان در آینده خبر داد و گفت: این سازمان با ستاد مبارزه با موادمخدر در بخش فرهنگ‌سازی می تواند از سریال، نمایش، برنامه‌های سرگرمی و… که هم مؤثر و هم ماندگار هستند، کار مشترک انجام دهد.

میز تخصصی مبارزه با مواد مخدر در صدا و سیما تشکیل خواهد شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ پیمان جبلی در مراسم امضای تفاهم نامه ستاد با سازمان صدا و سیما گفت: یکی از رسالت‌های رسانه‌ای این سازمان، پرداختن به موضوع مقابله با رواج و گسترش مواد مخدر در جامعه است و بدون تفاهم‌نامه و توافق نیز این وظیفه ذاتی در حال انجام است، اما در قالب این تفاهم‌نامه، پروژه‌ها و طرح‌هایی مشخص، در بازه زمانی مناسب اجرا و با شاخص های معین ارزیابی خواهد شد .
وی افزود: ظرفیت رسانه ملی، در به نتیجه رساندن طرح‌هایی که باید انجام شود، بسیار قابل‌توجه است و قطعاً مبارزه با این بلای خانمان‌سوز که جزو اولویت‌های هم کشور و هم رسانه ملی است، با شکل‌گیری این تفاهم، به‌صورت عملیاتی به مرحله اجرا درمی‌آید و ما نیز به وظیفه خود به‌خوبی عمل خواهیم کرد.
جبلی بیان داشت: صداوسیما با ستاد می‌تواند در بخش فرهنگ‌سازی از سریال، نمایش، برنامه‌های سرگرمی و… که هم مؤثر و هم ماندگار هستند، کار مشترک انجام دهد. همچنین در برنامه‌های کوتاه‌مدت همچون خبر بر اساس قوانین و اسناد بالادستی می‌توان هدف‌گذاری کرد و بحث مطالبه گری از دستگاه ها را هم با همکاری ستاد به صورت مشترک دنبال کرد.
رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: در برنامه تحولی حوزه سیاسی و خبر، ۳۵ میز تخصصی ایجاد شد تا موضوعات در کشور به صورت تخصصی در سازمان دنبال، پخش و پیگری شود که بحث ایجاد میز حوزه مبارزه با مواد مخدر برای کمک به ستاد تشکیل خواهد شد.
مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه‌وبودجه صداوسیما نیز در این مراسم گفت: در دوره جدید هدف‌ و نتیجه گرایی در دستور کار قرارد دارد و بر اساس رویکردجدید مدیریت سازمان ، در چارچوب طرح عملیات مشترک رسانه‌ای ، دستگاه های برای نیل به اهداف و تعالی کشور مورد حمایت قرار می گیرند.
وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز جزو دستگاه‌های مهم و در اولویت اول سازمان صداوسیما است که از سال‌های قبل اقدامات مشترکی را انجام داده‌اند، در این دوره هر دو نهاد یک اتاق مشترک خواهند داشت تا ماهانه خروجی کارها را بررسی و بر مبنای آن برنامه‌ریزی جدید انجام شود تا به آن نقطه هدفی که آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است با سرعت بیشتری دست پیدا کنیم.
محمدی اظهار داشت: مبتنی بر یک کار پژوهشی و تحقیقاتی انجام‌شده در سازمان و بر اساس نوع نگاه مردم ، برنامه های مشترک صدا و سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر تدوین و از طریق پیام، رادیو، شبکه های ملی ، استانی و برون مرزی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار