| کد مطلب: ۴۶۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

در بازدید رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مطرح شد:

رکوردزنی صادرات شیر خشک نوزاد پگاه‌، پس از تامین داخلی

رکورد جدید صادرات شیرخشک توسط شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد، به ثبت رسید.

رکوردزنی صادرات شیر خشک نوزاد پگاه‌، پس از تامین داخلی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بازدید از پگاه شهرکرد ضمن اعلام این خبر گفت: شیرخشک نوزاد پگاه در مدت یک ماه از ابتدای امسال رکورد صادرات محصولات خود را ارتقا داد.

او با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه صادراتی درسال‌های متوالی افزود: این واحد صنعتی با صادرات بیش از ۵۱۰ تن انواع شیرخشک نوزاد و صنعتی رکوردی جدید را ثبت کرده است.

رستمی تصریح کرد: انواع شیرخشک صنعتی و نوزاد از این واحد صنعتی صادر شده که این میزان صادرات با ارزآوری معادل یک و نیم میلیون دلار در یک ماه نوید روزهای پر رونق صادراتی در سال ۱۴۰۱ برای این مجموعه است.

وی خاطر نشان کرد: پگاه شهرکرد تنها تولیدکننده پودر اسکیم پایه نوزاد ایران است که کشور را از واردات شیرخشک نوزاد و این دغدغه‌ مهم، آسوده کرد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: پگاه شهرکرد توانایی تولید ۵ هزار تن پودر بدون چربی شیرخشک نوزاد را دارد در حالی که میزان نیاز کل کشور به این محصول ۳ هزار تن در سال است.

حمید خدائی مدیرعامل شیرخشک نوزاد پگاه نیز افزود: سال گذشته بیش از ۳ هزار تن شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در این شرکت تولید و علاوه بر مصرف در مجموعه به دیگر کارخانه‌های کشور هم ارسال شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار