| کد مطلب: ۴۶۴۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

استاندار تهران:

تعطیلی چهارشنبه تهران به جز بانک‌ها/تصمیم گیری درباره امتحانات پایه دوازدهم با آموزش و پرورش

استاندار تهران از تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران برای فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه خبر داد.

تعطیلی چهارشنبه تهران به جز بانک‌ها/تصمیم گیری درباره امتحانات پایه دوازدهم با آموزش و پرورش

آرمان ملی آنلاین - محسن منصوری از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران برای فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه خبر داد و گفت: بانک ها با توجه به ارتباطی که با اصناف دارند خدمت رسانی شان انجام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: پدیده گرد و خاک در حوزه مرکزی کشور ظرف ۱۲ سال گذشته بی سابقه بوده و هیچ گاه به این شدت رخ نمی داده است. لذا گلایه هایی که در خصوص تاخیر در اعلام تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا عنوان می شود به چند دلیل اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: دستگاه های تخصصی که عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران هستند همچون هواشناسی می توانند کلیت را پیش بینی کنند اما متاسفانه توان ارائه و تشخیص شاخص دقیق را ندارند. از سوی دیگر قانون ما را مکلف کرده است که بر اساس شاخص های دقیق تصمیم گیری کنیم.

منصوری ادامه داد: البته در تلاش هستیم با افزایش توان دستگاه های مرتبط مشکل تاخیر در پیش بینی و اتخاذ تصمیمات را حل کنیم.

وی افزود: برای فردا غلظت آلاینده ها نسبت به امروز کمتر می شود ولی همچنان در شرایط ناسالم قرار می گیرد. لذا کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم گرفت کلیه مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل باشند اما با توجه به ارتباط اصناف با بانک ها، بانک ها فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

منصوری تاکید کرد: با توجه به هماهنگی که با استان البرز انجام دادیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز نیز تصمیمات مشابه استان تهران را اتخاذ کرده است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، وی در خصوص امتحانات دانش آموزان نیزگفت: امتحانات هماهنگ نهایی پایه دوازدهم به صورت کشوری برگزار می شود. لذا تصمیم گیری آن توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار