| کد مطلب: ۴۷۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

آخرین وضعیت عملیات امدادی در «متروپل» / استفاده از تجهیزات به‌روز نجات

رییس جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات جست‌وجو و نجات در محل ساختمان متروپل آبادان خبرداد.

آخرین وضعیت عملیات امدادی در «متروپل» / استفاده از تجهیزات به‌روز نجات

آرمان ملی آنلاین - پیرحسین کولیوند که در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور دارد ، درباره روند امدادرسانی و جست‌وجو در سومین روز از حادثه ریزش این ساختمان گفت:‌ عملیات همچنان با تمام توان ادامه دارد و با اقدامات انجام شده مسیر در کوچه‌ای که مخاطرات زیادی در آن وجود داشت، تا حد زیادی پاکسازی شده و مسیر درحال بازگشایی است.

وی با بیان اینکه مردم نیز لطف زیادی به امدادگران دارند که از آنان قدردانی می‌کنم، اظهارکرد:‌ یکی از مواردی که عملیات جست‌وجو و نجات را در شرایط دشوار و خطرناکی قرارداده احتمال ریزش بخشی از سازه مجاور است، با این وجود امدادگران با تمام توان درحال جستجو هستند و امیدواریم که بتوانیم افراد دیگری را زنده از زیر آوار خارج کنیم.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا ، کولیوند درباره اینکه عملیات جستجو و نجات چه زمانی به اتمام خواهد رسید، به ایسنا گفت: با توجه به وضعیت فعلی و حجم آوار ممکن است عملیات به این زودی‌ها تمام نشده و تا دو سه روز آینده هم ادامه داشته باشد. خوشبختانه امدادگران با روحیه و انگیزه بالایی به‌طور شبانه‌روزی در حال جست‌وجو در این محل هستند و ما در تلاشیم که در کم‌ترین زمان ممکن عملیات جست‌وجو و نجات در تمام این بخش انجام شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار