| کد مطلب: ۴۷۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل بانک در آیین تجلیل از روسای شعب منتخب:

تفاوتی بین کارمندان رسمی و قراردادی برای رشد و پیشرفت در پست بانک ایران وجود ندارد

بهزاد شیری مدیر عامل بانک در آیین تجلیل از روسای شعب منتخب پست بانک ایران که همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه تفاوتی بین کارمندان رسمی و قراردادی برای رشد و پیشرفت در پست بانک ایران وجود ندارد، ادامه داد: تنها ملاک ما برای ارتقا و پیشرفت شغلی همکاران عملکرد درست و شفاف در حوزه کاری است و تمام تلاش مدیران بانک بر این است که کارکنان در این زمینه دغدغه فکری نداشته باشند.

تفاوتی بین کارمندان رسمی و قراردادی برای رشد و پیشرفت در پست بانک ایران وجود ندارد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری گفت: در جمع روسای منتخب50 درصد افراد با مدرک لیسانس و 50 درصد فوق لیسانس، نیمی از مدیران باتجربه و قدیمی و برخی از مدیران جوان در این جمع حضور دارند، ولی آنچه مشاهده می‌شود این است که مدرک تحصیلی ملاکی برای کار کردن افراد نیست ، بلکه تخصص و تلاش مهم است.
وی با بیان اینکه همه روسای شعب منتخب در این جمع، مدیران شعبه ممتاز و درجه یک نیستند، بلکه روسای شعب درجات پایین تر هم حضور دارند، افزود: برخی اتفاقات در روند کاری این شعب تاثیرگذاشته است ولی مهم این است که این افراد در مدیریت بحران اعتماد به نفس خود را از دست نداده‌اند و توانسته‌اند به روال سابق باز گردند و در مسیر پیشرفت شعبه خود حرکت کنند.
شیری با تاکید بر اینکه برای توجه بیشتر به عملکرد روسای شعب ؛ در ارزیابی و پرداخت کارانه طرح انگیزشی پایش و پویش ، تغییراتی به وجود آورده‌ایم، خاطرنشان کرد: با این تغییرات برخی از روسای شعب از کارانه بالاتری برخوردار می شوند.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه برای تغییرات معیشت کمیته ویژه ای در معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی تشکیل داده‌ایم که به این موضوع رسیدگی کند، گفت: تمام تلاش مدیران بانک این است که بر اساس ظرفیت‌های قانونی بتوانند به تامین معیشت همکاران کمک کنند.
شیری با بیان اینکه برای تکمیل نیروی انسانی بانک تلاش‌های زیادی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر با کمکی که قانون برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی ایجاد کرد 269 نفر از همکاران قراردادی رسمی شده اند و تنها 43 درصد نیروی انسانی بانک قراردادی هستند و همچنین 66 نفر از همکاران شرکتی نیز تبدیل وضعیت شده اند.
وی افزود: این تغییرات در نسبت نیروی انسانی بانک قدرت چانه زنی با سازمان امور استخدامی کشور را برای جذب نیرو در آینده بالا می برد.
بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه تفاوتی بین کارمندان رسمی و قراردادی برای رشد و پیشرفت در پست بانک ایران وجود ندارد، ادامه داد: تنها ملاک ما برای ارتقا و پیشرفت شغلی همکاران عملکرد درست و شفاف در حوزه کاری است و تمام تلاش مدیران بانک بر این است که کارکنان در این زمینه دغدغه فکری نداشته باشند.
مدیرعامل بانک با اعلام اینکه در سال 99 وزن منابع شعب منتخب بانک 28 درصد وزن کل منابع بانک بوده است و در اسفند سال گذشته این رقم به 24 درصد رسیده است، تصریح کرد: این تغییرات چهار واحدی نشان می‌دهد که برخی از شعب با درجات پایین تر نیز رشد بیشتری داشته‌اند.
وی افزود: بانک ظرفیت بالایی برای صدور ضمانتنامه دارد و در دو ماه سال 1400 و 1399 در مجموع دو هزار و 91 میلیارد ریال ضمانتنامه و در دو ماهه ابتدایی سال جاری رقمی بالغ بر 10 هزار و 500 میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرده‌ایم که بیش از 5.5 برابر دو ماه، دو سال گذشته بوده است.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه با رعایت بهداشت اعتباری نسبت مطالبات معوق شعب منتخب در جمع حاضر، از 17 درصد در اسفند 97 به 3.5 درصد در پایان سال گذشته رسیده است، گفت: در مجموع دو ماهه سال‌های 1398، 1399 و 1400 تسهیلات پرداخت شده 20 هزار میلیارد تومان بوده است که این رقم در دو ماهه ابتدایی سال جاری به 19 هزار و 900 میلیارد تومان رسیده است که نشان می‌دهد حرکت بانک نسبت به سال‌ قبل تغییرات قابل توجهی کرده است.
شیری با بیان اینکه شعبه‌ای که می‌تواند 74 باجه خدمات بانکی را بدون هیچ مشکلی اداره کند و با مسئولان این باجه‌ها تعامل درستی داشته باشد، تمرین مدیریت را آغاز کرده است و به صورت بالقوه ما در هر استان مدیرانی را آموزش داده‌ایم که می‌توانند در آینده یک استان را اداره کنند.
دکتر شیری با اشاره به اینکه در سال آینده نیز برنامه مشابهی خواهیم داشت ، تاکید کرد : سایر شعب نیز تلاش نمایند تا وارد گردونه رقابت و باشگاه دو هزار میلیارد ریالی شوند و شعبی که در شرایط فعلی دارای منابع بالای دو هزار میلیارد هستند در آینده نزدیک وارد باشگاه ده هزار میلیارد ریالی شوند.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه رمز موفقیت شعب منتخب ما برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل بوده است، ادامه داد: تک تک مدیران در استان‌ها و ستاد بر روی برنامه‌ها حساس بوده و نظارت و کنترل داشته‌اند و هر چه بازخوردها شفاف تر باشد عملکرد بهتری خواهیم داشت.
وی افزود: باید با همه ذی‌نفعان شفاف صحبت کنیم و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همکاران نیز کار خود را با شفافیت دنبال کنند و بدانند که در این صورت هیچ گزندی به آنان نمی‌رسد.
بالاترین مقام اجرایی بانک با اشاره به جایگاه حساس پست بانک ایران در بین مدیران استان‌ها ، گفت: پست بانک ایران امروز به لحاظ ماموریت‌ها، حضور در نقاط کور اقتصادی، خدماتی که به ذی‌نفعان خود می‌دهد و شفافیتی که در سیستم آن وجود دارد جایگاه ویژه‌ای را در بین مدیران ارشد کشور کسب کرده است و هرگونه تغییر و جابجایی در بانک، با واکنش مقامات استان ها مواجه می شویم.
شیری با تاکید بر اینکه ماموریت بانکداری خرد پست بانک ایران باید از طریق باجه‌ها مدیریت شود، تصریح کرد: در این صورت شعبه دیگر درگیر پرونده‌های خرد نمی‌شود، بانکداری شرکتی و تماس با مشتریان عمده را انجام می ‌دهد و این برنامه بر اساس سند راهبردی بانک در بلند مدت اجرا می‌شود.
دکتر شیری با اشاره به اینکه در سال آینده نیز برنامه مشابهی خواهیم داشت ، تاکید کرد : سایر شعب نیز تلاش نمایند تا وارد گردونه رقابت و باشگاه دو هزار میلیارد ریالی شده و شعبی که در شرایط فعلی دارای منابع بالای دو هزار میلیارد هستند ، در آینده نزدیک وارد باشگاه ده هزار میلیارد ریالی شوند.
وی تصریح کرد: ارزیابی شعب برای انتخاب 28 شعبه ، منابع منتهی به 31 فروردین 1401 آنها بوده و گزارش آماری بیانگر این است که پس از این تاریخ نیز شعب جدیدی توانسته اند وارد این گروه شوند.
براساس این گزارش، در پایان مراسم مدیرعامل بانک از 28 رئیس شعبه منخب از سراسر کشور ، شامل: فاطمه سلوکی رئیس شعبه ملاصدرا، نغمه حسن زاده رئیس شعبه ونک، فاطمه ترابی رئیس شعبه سه راه اقدسیه و مسعود صوفی رئیس شعبه میرزای شیرزای از مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران، امید رستمی رئیس شعبه دکتر شریعتی ، مهدی مهرپویا رئیس شعبه مستقل آفریقا، امین ظفری رئیس شعبه شهرری، حامد حسن پور رئیس شعبه فلاحیو محمدرضا کهزادیان رئیس شعبه آپادانا از مدیریت شعب منطقه شرق تهران، جعفر فیصلی فرد رئیس شعبه ماهشهر از مدیریت شعب استان خوزستان، محمد شیروانی بروجنی رئیس شعبه مرکزی کوثر، محمد علی احمدپور مبارکه رئیس شعبه فلاورجان و مسعود بوستانچی رئیس شعبه کاشان از مدیریت شعب استان اصفهان، یاسر نیک انجام سهل آبادی رئیس شعبه تربت حیدریه، حسن بیجندی رئیس شعبه سبزوار، حسین یاقوتی نژاد رئیس شعبه خواف و عباس فدایی رئیس شعبه نیشابور از مدیریت شعب استان خراسان رضوی، سیروس الیاسی رئیس شعبه آمل، فریدون موسوی رئیس شعبه مرکزی ساری، محسن یاور زاده رئیس شعبه قائمشهر و مرتضی پیشگیر رئیس شعبه بابل از مدیریت شعب استان مازندران، علی اکبر غلامپور رئیس شعبه عسلویه و حمیده زارعی رئیس شعبه برازجان از مدیریت شعب استان بوشهر، فرجام مهدوی رئیس شعبه رفسنجان و فرزاد پارسا مقدم رئیس شعبه سیرجان از مدیریت شعب استان کرمان، غلام‌رضا اشرف قولقاسم رئیس شعبه مرکزی تبریز مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، سامیه باقری رئیس شعبه داراب از مدیریت شعب استان فارس و ناصر پرستار رئیس شعبه بویین زهرا از مدیریت شعب استان قزوین با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار