| کد مطلب: ۴۷۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

رییس پلیس پایتخت خبر داد:

توقیف بیش از هزار خودرو به دلیل دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس

رییس پلیس پایتخت از توقیف بیش از هزار خودرو در طرح امنیت اخلاقی که اقدام به دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس کرده بودند، خبر داد.

توقیف بیش از هزار خودرو به دلیل دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس

آرمان ملی آنلاین - سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم طرح اقتدار که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس هم در فضای حقیقی و هم مجازی توسط پلیس فتا و امنیت عمومی اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت و مسیر ارتقای نظم و امنیت عمومی جامعه است در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، مراکز ترویج دهنده فرهنگ غربی مانند قمارخانه‌ها، توزیع کنندگان مشروبات الکلی، برخورد با فروشندگان سلاح سرد غیرمجاز، برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان سلاح و مهمات و همچنین برهم زدن پاتوق‌های اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس امنیت عمومی در این طرح گفت: ۶۳ نفر اراذل و اوباش سطح دار و عاملان تخریب، ۲۲ نفر از اراذل دارنده سلاح غیرمجاز، ۲۲ نفر از اراذلی که در امر توزیع مشروبات الکی حضور داشتند، ۴۸ نفر از اراذل که گردانندگان مراکز قمار و سایر جرایم اخلاقی بودند و ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس در پارک ها شناسایی و در مجموع ۲۷۸ نفر دستگیر و در این طرح توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ قبضه شبه سلاح ۱۲۳۸ فشنگ، ۱۰ هزار و ۳۸ لیتر مشروب الکلی، ۷ دستگاه خودرو و موتور اراذل و اوباش توقیف شده است همچنین هزار و ۲۵۳ دستگاه خودرو در طرح امنیت اجتماعی که اقدام به مزاحمت و دور دور کرده بودند توقیف شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۳۰ طرح اجرا شده و ۴۹ واحد صنفی که محل ترددو پاتوق اراذل و اوباش بوده و شامل قهوه خانه و سفره خانه و باشگاه ورزشی بوده پلمب شده است.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اقدامات پلیس فتا در فضای مجازی در ارتباط با این طرح گفت: ۱۲۵ متهم که در فضای مجازی اقدام به ترویج اوباشگری، کری خوانی و فروش مدرک تحصیلی بودند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا گفت: یک باند فروش سوالات امتحانی و باند کلاهبرداری تلفنی منهدم شده اند همچنین دو باند و ۲۱ متهم که در حوزه قمار و شرط بندی فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد با فروشندگان اقلام سلامت محور تصریح کرد: در این رابطه نیز یک باند دستگیر شده و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی هم کشف و ضبط شده است. همچنین ۴ کامیون داروی غیرمجاز کشف شده و دو پزشک در این رابطه دستگیر شده‌اند. همچنین۱۸ نفر در ارتباط با اقلام سلامت محور شناسایی و دستگیر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: درحوزه هک و دسترسی غیرمجاز ۵ نفر دستگیر شده و این پرونده ۷۰ شاکی داشته است همچنین دو باند اجاره کننده کارت های بانکی شناسایی و منهدم و ۵۲ نفر دستگیر شده اند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا،وی ادامه داد: همچنین ۹ درگاه بانکی و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرام به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان مسدود شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار