| کد مطلب: ۴۷۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کل دادگستری خوزستان خبر داد؛

تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی بررسی ابعاد حادثه متروپل

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان متخصص حقوقی استان تشکیل شده که ابعاد همه‌جانبه قضایی و حقوقی حادثه متروپل را بررسی و نتیجه تحقیقات خود را به دادگستری استان خوزستان ارائه کنند.

تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی بررسی ابعاد حادثه متروپل

آرمان ملی آنلاین - علی دهقانی اظهار کرد: به مردم شریف استان خوزستان به خصوص مردم عزیز آبادان و خرمشهر اطمینان می‌دهیم که حسب دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه در حداقل زمان ممکن جهت بررسی کلیه ابعاد موضوع حادثه آبادان اقدام نموده و به پرونده همه کسانی که در این حادثه نقش داشته اند، اعم از کسانی که ترک فعل کرده و یا مرتکب جرم شده اند با کمال دقت و قاطعیت و سرعت رسیدگی می شود.

وی افزود: آنچه امروز مورد مطالبه مردم است این است که دستگاه عدلیه با تاکید مقام معظم رهبری و ریاست مکرم قوه قضائیه به موضوع حادثه آبادان با سرعت و دقت رسیدگی کند که این مطالبه عمومی در راس اولویت کاری دادگستری خوزستان است.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه افزود: کارگروه ویژه ای با حضور کارشناسان زبده حقوقی استان خوزستان تشکیل شده که ابعاد مختلف قضایی و حقوقی موضوع حادثه متروپل را بررسی و نتیجه تحقیقات خود را به دادگستری استان ارائه کنند.

دهقانی گفت: تاکنون تعداد ۱۳ نفر از عاملان و مسببان که در حادثه متروپل آبادان نقش داشته اند، دستگیر و دستور انجام تحقیقات کارشناسی فنی و همه جانبه برای بررسی همه جانبه ابعاداین حادثه صادر و شعبه ویژه ای نیز برای رسیدگی به این پرونده تشکیل گردیده است.

به گزارش ارمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، رئیس کل دادگستری خوزستان برای سومین روز پیاپی با حضور در شهرستان آبادان و باحضور در شورای تامین استان خوزستان، دستورات لازم را در خصوص پیگیری و تسریع در روند رسیدگی به پرونده عاملان و مسببان حادثه متروپل آبادان، صادر کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار