| کد مطلب: ۴۷۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه‌ای میان سرمد و کمیته امداد

یعقوب رشنوادی در دیدار با معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تجمیع پرتفوهای بیمه‌ای و جذب رشته های مختلف بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی(ره)، می‌تواند اقدام مناسبی برای گسترش همکاری میان دو مجموعه باشد.

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه‌ای میان سرمد و کمیته امداد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونان این شرکت، با نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و درباره گسترش همکاری‌های دو مجموعه گفت‌وگو کردند.

رشنوادی در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات بیمه سرمد به خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تجدید اعتماد کمیته امداد به بیمه سرمد، برای سومین سال پیاپی و خدمت‌رسانی به کارکنان این مجموعه، توفیق بزرگی برای ما است و تلاش همه همکاران ما در بیمه سرمد ارائه خدمات مناسب به این مجموعه است و در دو سال گذشته توانسته‌ایم تا حد زیادی رضایت کارکنان کمیته امداد را جلب کنیم و سربلند باشیم.

وی افزود: شرکت بیمه سرمد به واسطه پشتوانه بزرگی مانند بانک صادرات ایران، ظرفیت‌های زیادی دارد و ما بر روی ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای داریم.

مدیر عامل بیمه سرمد با اشاره به همکاری مثبتی که دو مجموعه در سال‌های گذشته داشته‌اند، گفت: طرفین ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارند که تا به حال به طور مطلوب از آنها استفاده نکرده‌اند و باید بتوانیم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های طرفین را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تجمیع پرتفوهای بیمه‌ای و جذب رشته های مختلف بیمه‌ای کمیته امداد، می‌تواند اقدام مناسبی برای گسترش همکاری میان دو مجموعه باشد.

نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه سرمد، گفت: خوشبختانه در نظرسنجی‌ها، اکثر کارکنان کمیته امداد از خدمات بیمه سرمد رضایت دارند و ما همواره از قرارداد با بیمه سرمد، به عنوان یک قرارداد خوب یاد می‌کنیم.

وی افزود: انتظاراتی که در این قرارداد از بیمه سرمد داشتیم تا حد زیادی برآورده شده و عملکرد این شرکت مثبت بوده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بیمه سرمد در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، گفت: قطعا دو مجموعه ظرفیت‌های بالایی دارند که باید از آنها به نفع یکدیگر استفاده شود و برنامه جدی ما هم این است که از ظرفیت‌های بیمه سرمد نهایت بهره را ببریم.

مدبری گفت: همان طور که اولویت ما در همه بخش‌های مختلف بیمه‌ای، رضایتمندی و منافع همکاران است و خدمات باکیفیت خط قرمز ما است، از سوی دیگر، اولویت ما برای همکاری در بخش بیمه نیز، سرمد است و هر جایی که نیاز به خدمات بیمه باشد، اولویت با این شرکت خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار