| کد مطلب: ۴۷۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

بیش از ۳/۵ میلیون تن گندم از کشاورزهای داخلی خریداری شده است/ توزیع رایگان ۶/۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه بین روستاییان

سخنگوی دولت گفت: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بسیج، ۶/۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه بین روستاییان به رایگان توزیع شده که وزارت جهاد در حال پیگیری واکسیناسیون قطعات جوجه‌های توزیع شده است.

بیش از ۳/۵ میلیون تن گندم از کشاورزهای داخلی خریداری شده است/ توزیع رایگان ۶/۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه بین روستاییان

آرمان ملی آنلاین - علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران با حضور اعضای محترم دولت و ریاست، رئیس‌جمهور برگزار شد. در جلسه امروز و جلسه گذشته هیات وزیران مصوباتی داشتند که من به برخی از این مصوبات اشاره می‌کنم؛ پیرو وعده‌ای که ریاست محترم جمهور در سفرشان به شهرستان‌های استان تهران پیش از این مبنی بر تشکیل فرمانداری ویژه در شهرستان ورامین داده بودند، موضوع بعد از بحث و بررسی، به پیشنهاد وزیر کشور به تصویب رسید و وزارت کشور مکلف شد فرمانداری ورامین را به فرمانداری ویژه ارتقا دهد.

وی افزود: طبق گزارش وزیر جهاد در جلسه هیات دولت بیش از ۳/۵ میلیون تن گندم از کشاورزهای داخلی خریداری شده است و با تصمیمی که برای جلوگیری از تکرار تجربه تلخ کشتن جوجه‌ها اتخاذ شده بود و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بسیج، ۶/۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه بین روستاییان به رایگان توزیع شده که وزارت جهاد در حال پیگیری واکسیناسیون قطعات جوجه‌های توزیع شده است.


خبر در حال تکمیل می باشد...

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار