| کد مطلب: ۴۷۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران:

باید از تغییر سبک زندگی به سبک زندگی غرب جلوگیری کرد

خطیب جمعه تهران گفت: سبک زندگی بسیار مهم است، چیزی مانند حجاب بسیار مهم است که برایش جان داده شده است. حضرت آقا در ۱۴ خرداد تاکید کردند که باید جلوگیری کرد از تغییر سبک به زندگی غربی کرد. مردم ما هرگز خودشان را در مسیر غربی‌ها و شیاطین قرار نخواهد داد.

باید از تغییر سبک زندگی به سبک زندگی غرب جلوگیری کرد

آرمان ملی آنلاین -حجت الاسلام کاظم صدیقی در نماز جمعه این هفته تهران گفت: گناه عبادت شیطان است، شایعه پراکنی‌ها گناه شیطان است. پای شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای می نشینند. کسانی که پای روباه پیر و عربستان منحوس می‌نشینند بر اساس گفته‌های امام جعفر صادق گناه کار است.

خطیب این هفته نماز جمعه گفت : اگر گوینده حرف از خدا بزند که انسان چیز یاد گرفته است اما اگر حرفی غیر از این بزند فردی که دیده است عبادت شیطان کرده است.

وی تاکید کرد: سبک زندگی بسیار مهم است، چیزی مانند حجاب بسیار مهم است که برایش جان داده شده است. حضرت آقا در ۱۴ خرداد تاکید کردند که باید جلوگیری کرد از تغییر سبک به زندگی غربی کرد. مردم ما هرگز خودشان را در مسیر غربی‌ها و شیاطین قرار نخواهد داد.

صدیقی بیان کرد:تقوا مایه بصیرت است. کسانی که در دام شیاطین قرار می‌گیرند دوست را دشمن فرض می‌کنند، خدمتگذار را دشمن فرض می‌کنند در مسیر شیطان است.

وی افزود: همیشه با خدا باشیم و او را دوست بداریم و حواسمان باشد که ناراضی‌اش نکنیم.

خطیب جمعه تهران گفت: در ایام الله هفته قوه قضائیه هستیم و مناسبت این هفته شهادت معمار دستگاه قضایی آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ خدمتگزار مملکت است.

وی ادامه داد: آیت الله بهشتی نه تنها مظلوم زیست و به شهادت رسید بلکه یکی از جهات مظلومتیش این است که شناخته نشد و هنوز هم مظلوم است. ایشان در دوران طلبگی ما در ابعاد مختلف ما را نوازش و راهنمایی می‌کرد، کمک های مادی و معنوی قبل از انقلاب از ایشان دریافت می‌کردیم. در مسیر عشق به خدا گام می‌نهادگ

وی خاطر نشان کرد: آیت الله بهشتی کار برای خدا می‌کرد و ترسی از ملامت نداشت، آزاده و موحد بود و دل برای خدا کنده بود .

صدیقی افزود: آیت الله بهشتی ظرفیت مدیریت جهانی داشت و این شخصیت را از ما گرفتند، البته قبل از این که او را از ما بگیرند شخصیت او را ترور کردند و منزوی کردند. آقای بهشتی مجلس خبرگان، شورای انقلاب و قوه قضائیه و ‌‌‌... منزوی بودند. اما همان طور که رهبر انقلاب گفتند اثر شهید سردار سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است شهید بهشتی هم همانگونه بودند و خون ایشان انقلاب را خالص کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: خدای متعال قانون فرستاده است ک برای پاسداری از قانون میزان فرستاده است که قوه قضائیه این است که قانون کمرنگ نشود .

وی ادامه داد: قوه قضاییه در قدم اول سعی می‌کند فضای امنیت به وجود بیاورد. همه روسای قوه قضاییه منتخب نائب امام زمان بودند و رسالت خودشان را ایفا کردند و دو انتخاب اخیر تفاوت‌شان با روسای قوه قضاییه سابق این است که از درون قوه قضاییه بودند و اشراف و اطلاعات کافی در اختیارشان بود.

صدیقی افزود: من رئیس نورانی قوه قضاییه فعلی را از ۵۰ سال قبل می‌شناسم

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: قضات ما بوی پیغمبر می‌دهند و جای امیر المؤمنین نشسته اند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، وی افزود: در پایان حادثه دلخراش زلزله افغانستان را تسلیت عرض می‌کنم ، هلال احمر ما در آنجا حضور دارند. همه همسایه ها و مسلمانان کمک کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار