| کد مطلب: ۴۷۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه کوثر از سرپرستی اردبیل

مدیرعامل بیمه کوثر و هیات‌‌ همراه از سرپرستی استان اردبیل بازدید و با کارکنان و نمایندگان گفت‌‌ و‌گو کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه کوثر از سرپرستی اردبیل

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مراسم دیدار با کارشناسان سرپرستی و اعضای شبکه فروش همه کارکنان و نمایندگان را خانواده بیمه‌کوثر و بزرگ‌ترین دارایی آن دانست و گفت: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذی‌نفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق می‌یابد.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی بیمه کوثر است و انتظار داریم سرپرستی استان اردبیل با تحقق اهداف و ارتقای شاخص‌های عملکردی از طریق تلاش بیشتر و انسجام تیمی به رتبه‌های بالاتر در شرکت دست پیدا کند.
وی با تاکید بر تنوع بیمه‌گذاران و گستردگی جامعه هدف، خدمت‌رسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر برشمرد و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی می‌دهد اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی شده است و اختیارات حداکثری در حوزه‌های مختلف برای مدیریت ریسک و پاسخگویی مناسب به مشتریان به سرپرستی‌های استانی تفویض شده و ادامه می‌یابد.
در این جلسه مقرر شد برگزاری مستمر جلسات آموزشی بالاخص درخصوص افزایش سهم بیمه‌های زندگی تقویت شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار