| کد مطلب: ۴۷۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

تسهیلات بانک توسعه تعاون به طرح های دارای آثار مثبت اجتماعی تعلق می گیرد

سرپرست بانک توسعه تعاون از تخصیص منابع بانک به طرح های دارای آثار مثبت اجتماعی از جمله طرح های مربوط به اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

تسهیلات بانک توسعه تعاون به طرح های دارای آثار مثبت اجتماعی تعلق می گیرد

آرمان ملی آنلاین - در راستای تشکیل میدانی کمیسیون اقتصادی مجلس، شهرستان بوکان آذربایجان غربی میزبان پنجمین جلسه این کمیسیون بود.
سرپرست بانک توسعه تعاون با دعوت ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در شهرستان بوکان ، با تاکید بر نقش اجتماعی بانک توسعه تعاون در کشور ، حمایت از تعاونی ها و تعاونگران را اولویت این بانک عنوان کرد.
شیخ حسینی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به دغدغه دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام و اختصاص بودجه برای طرح هایی که امید را به جامعه برگرداند ، پرداخت تسهیلات به پروژه شرکت ژینگه که با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال هاست معطل مانده را از برنامه های این بانک در شهرستان بوکان برشمرد. وی مزایای اجتماعی حاصل از تکمیل این طرح در جامعه و تزریق امید و در مرحله بعدی خارج شدن شغل هایی که باعث آلایندگی در شهر می شوند را از ثمره های اجرای طرح بیان کرد.
سرپرست بانک توسعه تعاون اختصاص بودجه از محل بودجه اشتغال پایدار روستایی و تشکیل کمیته راهبردی و نظارت توسط بانک توسعه تعاون ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و استانداری را از الزامات به نتیجه رسیدن و تکمیل طرح دانست.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور شعب استان ها و حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون و درستی مدیر شعب استان آذربایجان غربی نیز شیخ حسینی را همراهی می کردند.
یادآور می شود طرح شرکت تعاونی ژینگه بوکان با ۶۰۰ نفر عضو از سال ۹۳ بواسطه عدم تکمیل مدارک و عدم تخصیص تسهیلات نیمه تمام مانده بود که با حضور و قول مساعد سرپرست بانک توسعه تعاون تصمیمات امیدبخشی در خصوص این پروژه اتخاذ گردید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار