| کد مطلب: ۴۷۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه صورت گرفت؛

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

همزمان با هفتم تیرماه و سالروز شهادت آیت بهشتی و ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات تلاشگران عرصه قضا قدردانی و بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید شد.

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

آرمان ملی آنلاین - حمیدرضا ابوالحسنی زارع، رئیس دادگستری شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه تصریح کرد:

به همراه سایر همکاران خود در فولاد مبارکه حاضر شدیم تا از نزیک به آن ها خدا قوت گفته و مراتب قدردانی و حمایت های خود را ازبزرگترین واحد صنعتی کشور اعلام داریم.
در اصل ۱۵۶ قانون اساسی تعامل بین سازمان ها و صنایع به عنوان نقشه راه در نظر گرفته شده است، از این رو در حال حاضر مصمم هستیم تا این همکاری ها را به بهترین شکل ممکن تقویت و استمرار بخشیم.
در شرایط کنونی که دشمن اخلال در فرایند خطوط تولید صنایع بزرگ و مولدی همچون فولاد مبارکه را در دستور کار خود قرار داده است، مدیران و کارکنان این مراکز باید هوشیارتر از همیشه و البته چند گام جلوتر، حرکات و دشمنی های بدخواهان را با اراده آهنین خود و تقویت جریان تولید کشور خنثی نمایند.
نباید فراموش کنیم که دشمنان دست از دشمنی بر نمی دارند و باید خود را در استفاده حداکثری از دانش روز در زمینه های افزایش تولید و پدافند غیرعامل در خطوط شرکت فولاد مبارکه و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن بروز نمائیم تا فرایند تولید در صنعت کشور همچنان با قوت به پیش برود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار