| کد مطلب: ۴۷۵۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

دیدار شهردار منطقه ۱۶ با معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران

همزمان با هفته قوه قضائیه، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ به اتفاق لطفی رئیس اداره حقوقی منطقه با جابری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه از زحمات قضات و کارکنان قضایی قدردانی کردند.

دیدار شهردار منطقه ۱۶ با معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و افزود: مسئولان دستگاه های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

وی افزود: همکاری های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری بعثت با شهرداری منطقه در راستای اجرای قانون، رفع مشکلات و معضلات شهروندی، جمع آوری معتادان و متکدیان، ایجاد امنیت برای شهروندان بسیار اثرگذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده اند.

شهردار منطقه ۱۶ در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه دادگستری بعثت بیان داشت: با تعامل و همکاری و همراهی مجموعه دادگستری بعثت (ضابطین قضایی) در کنار شهرداری و مدیریت شهری منطقه طرح های انضباط شهری بسیار خوب و صحیح اجرا و موجبات رضایت شهروندان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا است اظهار داشت: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیت الهی است که مسئولان و کارکنان دستگاه قضا انجام می دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار