| کد مطلب: ۴۷۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

انهدام خودروهای لوکس، اقدامی تاریخی در امر مبارزه با قاچاق بود

معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مراسم امحای فنی خودروهای قاچاق لوکس که با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول مبارزه با قاچاق برگزار شد، رویداد مذکور را رویدادی تاریخی در امر مبارزه با قاچاق عنوان کرد.

انهدام خودروهای لوکس، اقدامی تاریخی در امر مبارزه با قاچاق بود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مصطفی پورکاظم شایسته در این باره اظهار کرد : امروز یکی از تاریخی‌ترین و جدی‌تری اقدامات در طول زمان‌ مبارزه با قاچاق است؛ ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ابعاد مختلف این مبارزه را لمس کرده و همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود را در راستای این امر حیاتی به کار گرفته است.

پورکاظم شایسته افزود: سالانه حدود هزار میلیارد تومان کالای قاچاق، از جمله کالاهای بهداشتی به دلایلی از جمله مسائل بهداشتی و سلامت و شرایط خاص آن کالاها، کالاهایی که به‌سلامت و امنیت غذایی و جسمی و بهداشتی مردم لطمه می‌زند امحاء می‌شود؛ اما امروز لبیکی بود به فرمایشات مقام‌معظم رهبری برای امحای کالای قاچاق لوکسی که بعضی از سودجویان حرفه‌ای و سازمان‌یافته با نقض قوانین و مقررات و تشریفات گمرکی کالای مذکور را به کشور وارد می‌کنند.

وی با اشاره به انهدام خودروهای لوکس منهدم شده عنوان کرد: این اقدام به صورت امحاء فنی انجام گرفته، به طوری که موتور و قطعات اساسی این خودروها به منظور استفاده‌های علمی و پژوهشی در اختیار دانشکده‌های فنی کشور قرار می گیرد.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: انهدام این خودروها می‌تواند نقطه آغاز و پیامی باشد برای همه قاچاقچیان و کسانی که به امید اینکه می‌توانند از چنگال قانون‌گذار، قضات شریف، واحدهای عملیاتی و انتظامی خارج بشوند و کالاهای خود را بتوانند به دست بیاورد، باشد، ما امروز به آنها پیام مستحکمی دادیم که هم خودشان، هم کالاهایشان و تمام آن‌چیزی که نفع قاچاق در آن وجود دارد را به دلیل خیانتی که انجام می‌دهند، مورد مجازات قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که این روند و این نوع مبارزه‌های قاطع با قاچاق ادامه داشته باشد و از مدیریت انهدامی حاضر در سازمان اموال تملیکی بابت پاسخ به این درخواست تاریخی مبارزه با قاچاق کالای لوکس قدردانی می‌نمایم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار