| کد مطلب: ۴۷۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

تقویت مستمر جایگاه ال‌جی در صنعت جهانی خودروهای الکتریکی

این شرکت با تضمین سفارشات خود به ارزش 8 تریلیون وون کره جنوبی در نیمه اول سال 2022 به عملکرد خوب خود در رقابت تنگاتنگ با دیگر برندها ادامه می‌دهد.

تقویت مستمر جایگاه ال‌جی در صنعت جهانی خودروهای الکتریکی

آرمان ملی آنلاین - ال‌جی الکترونیکس (LG) همچنان به تثبیت موقعیت خود به عنوان یک بازیگر اصلی در زمینه‌ی تجارت قطعات خودروهای الکتریکی (EV) ادامه می‌دهد و تضمین می‌کند که سفارشات خود را به ارزش 8 تریلیون وون کره جنوبی در زمینه‌ی تجهیزات داخل خودرو برای خودروسازان مختلف جهانی در نیمه اول سال 2022 تحویل خواهد داد.

ال‌جی با گسترش همکاری با خودروسازان بزرگ جهانی از جمله مرسدس بنز AG، گروه رنو و General Motors و همچنین تامین پنل¬های P-OLED IVI داخل اتومبیل برای خودرو¬های الکتریکی ، به دنبال توسعه‌ی همکاری‌های خود است.

شرکت راه‌کارهای تامین قطعات الکتریکی ال‌جی در سه بخش اصلی کسب‌وکار، شامل شرکت¬های: راه‌کارهای تامین قطعات اتومبیل ال‌جی (VS)، گروه ZKW و LG Magna E-Powertrain به سرعت در حال رشد است.

گروه ZKW که در سال 2018 توسط ال‌جی خریداری شد، دارای فناوری چراغ‌های خودرو پیشرو در بازار و مشتریان جهانی است که شامل BMW، مرسدس بنز AG، آئودی و پورشه است. به طور همزمان نیز LG Magna E-Powertrain در حال توسعه‌ی کارخانه‌های خود در سراسر جهان است و سومین کارخانه تولیدی (راموس آریزپ، کوآهویلا، مکزیک) را به کارخانه‌های موجود خود در اینچئون، کره جنوبی و نانجینگ، چین اضافه می‌کند. ساخت و ساز در سایت 25000 متر مربعی آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود در سال 2023 افتتاح شود و قرار است قطعات کلیدی مانند موتورها و اینورترها را برای نسل بعدی خودروهای برقی جنرال موتورز تولید کند.

در نیمه اول سال جاری، ارزش سفارشات برای راه‌کارهای پیشرفته‌ی قطعات الکتریکی ال‌جی از کل ارزش انباشته تمام سفارش‌های موجود تا سال 2021 (60 تریلیون وون کره جنوبی) به میزان 13 درصد فراتر رفت. این شرکت انتظار دارد که ارزش سفارشات انباشته در تجارت قطعات EV تا پایان سال 2022 از 65 تریلیون وون کره جنوبی فراتر رود.

با توجه به کاهش تولید خودرو به دلیل کمبود نیمه‌هادی‌های خودرو و سایر مشکلات عرضه جهانی، چنین عملکردی دلگرم‌کننده به نظر می‌رسد زیرا فروش تلفیقی برای شرکت راه‌کار‌های قطعات الکتریکی ال‌جی تا 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 6.7 تریلیون وون کره جنوبی رسیده است.

بر اساس گزارش رسمی شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics که در آوریل 2022 منتشر شد، تخمین زده می‌شود که ال‌جی در حال حاضر پیشتاز بازار جهانی تله‌ماتیک (Telematic) است و تا سه ماهه اول سال 2022 میلادی 22.7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و از سال گذشته تاکنون سهم بازار دو رقمی را در بازار تجهیزات صوتی، تصویری و مسیریابی (AVN) ثبت کرده است.

ای‌یون سئوک-هیون، رئیس شرکت راه‌کارهای تامین قطعات خودروی ال‌جی گفت: «با استفاده از فناوری‌های اصلی پیشرفته و مشارکت قوی با تولیدکنندگان جهانی، ما به ارائه ارزش متفاوت به مشتریان صنعت خودرو خود ادامه خواهیم داد.»

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی بر تجاری‌سازی خودروهای خودران و نوآوری‌های مسئولانه زیست محیطی در صنعت خودرو و ارائه راه حل‌های کلیدی بر پایه تکنولوژی‌های اختصاصی ال‌جی تمرکز دارد. در دو حوزه تجاری خود (هوشمندسازی و سبز) راهکارهای تطبیقی برای فراهم آوردن تجربه استفاده درون خودرو و الکتریکی کردن آن را ارائه می‌دهد. بخش هوشمند سازی آن راهکارهایی مانند سیستم‌های سرگرمی-اطلاع‌رسانی درون خودرو، اتصال، رانندگی هوشمند و پلتفرم نرم‌افزاری واسط سایر تکنولوژی‌های خلاقانه را ارائه می‌دهد و همزمان بخش کسب‌وکار سبز بر قوای محرکه الکترونیکی با ولتاژ و راندمان بالا تمرکز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار