| کد مطلب: ۴۷۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

قاسمپور:

اینکه نمی‌توانند یک تصمیم قاطعانه در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل خودشان است/ عادت داریم کار را به دقیقه 90 بیندازیم

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی در جریان اتفاقات جلسه کمیته فنی بود.

اینکه نمی‌توانند یک تصمیم قاطعانه در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل خودشان است/ عادت داریم کار را به دقیقه 90 بیندازیم

آرمان ملی آنلاین - ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: خیلی چیزهای دیگر نیز به ما گفته‌اند که نگویید و ما آنها را نگفتیم. این موضوع فقط صحبت من نبود بلکه کل اعضای کمیته فنی نیز این مطلب را اعلام کردند. می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا مطمئن شوید، باید آن صحبت را می‌گفتم یا خیر. اگر اسکوچیچ مورد تأیید است او را تأیید کنید و اگر نیست، رد شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از ما درخواست کردند به عنوان اعضای کمیته فنی نظر خود را در مورد اسکوچیچ بگوییم. موارد فنی را کنار بحث‌های مدیریتی این مربی قرار دادیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که او نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. تصمیم گیرنده نیز خود اعضای هیأت رئیسه هستند و تکلیف را مشخص کنند.

قاسمپور در مورد اینکه آیا نظر کمیته فنی به اطلاع میرشاد ماجدی رسانده بودند، گفت: با ماجدی در آن جلسه تلفنی صحبت کردیم. او نیز اعلام کرد هرچه نظر کمیته فنی باشد مورد تأیید من نیز هست زیرا خودش به دلیل انجام یک کار مهم نمی‌توانست به جلسه کمیته فنی بیاید. شاید این کار هم اساسی‌تر از حضور در جلسه کمیته فنی بود اما تلفنی در جریان مسائل قرار گرفت. غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، علی‌اصغر مدیرروستا و نادر عزت‌اللهی نیز در جلسه حضور داشتند. مرتضی محصص به دلیل بیماری نتوانست بیاید اما با او نیز مثل حمید استیلی و میرشاد ماجدی تلفنی حرف زدیم. از خودم اختیار نداشتم که نظر شخصی‌ام را بگویم بلکه نظر جمع را اعلام کردم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهند توپ را در زمین من بیندازند ایرادی ندارد. روپایی زدنم خیلی خوب است و بلد هستم روپایی و دریبل بزنم. اما اینکه نمی‌توانند یک تصمیم قاطعانه در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل خودشان است.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: همانگونه که خیلی از چیزهای دیگر را که می‌توانستیم بگوییم، نگفتیم. اما درمورد اینکه می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند باید بگویم فوتبالم در جوانی بد نبود و اگر آقایان فوتبال بازی‌ کردن‌شان خوب نبود مقداری روپایی تمرین کنند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، قاسمپور عنوان کرد: بحث من این است چرا زودتر تکلیف اسکوچیچ مشخص نمی‌شود تا موضوع تا این اندازه کش و قوس پیدا نکند. مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ خیلی طولانی شده است. خودشان باید یکبار تصمیم بگیرند تا پس از تأیید یا رد کمیته فنی آن را اعلام کند. همیشه عادت داریم کار را دقیقه 90 بیندازیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار