| کد مطلب: ۴۷۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

در پایان دیدار قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا و مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس منتشر شد:

بخشنامه مهم بیمه دانا و آموزش و پرورش استان فارس درباره همكاری‌های بیمه‌ای

قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه در سفر به استان فارس، بر نحوه اجرای قرارداد با وزارت آموزش و پرورش و چگونگی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان این استان بحث و تبادل‌نظر کردند.

بخشنامه مهم بیمه دانا و آموزش و پرورش استان فارس درباره همكاری‌های بیمه‌ای

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این جلسات جداگانه که در شهر شیراز برگزار شد، دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا ابتدا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با فرهنگیان عزیز، در خصوص نحوه اجرای این تفاهم‌نامه مطالبی بیان و بر ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به این بیمه‌گذار تأکید کرد.
وی سپس در نشستی با اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا در استان فارس، ضمن تشریح جنبه‌های مختلف این تفاهم‌نامه، خواستار خدمت رسانی مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان این استان شد و بر تسریع در پرداخت خسارات احتمالی به این قشر عزیز تأکید کرد.
دکتر جوادی‌پور همچنین در جلسه دیگری با مدیران و کارکنان شعب استان فارس، خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به معلمان شد و درباره نحوه نظارت بر این تفاهم‌نامه مطالبی ایراد کرد.
بر اساس این گزارش، در پایان سفر قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا به استان فارس، نتایج جلسات برگزار شده با مدیرکل آموزش و پرورش استان در قالب بخشنامه‌ای اعلام شد.

طبق این بخشنامه مقرر شد ترتیبی اتخاذ گردد که از این پس تمام قراردادها و بیمه‌نامه‌ها و فعالیت‌های بیمه‌ای در ناحیه، شهرستان و منطقه فقط با بیمه دانا انجام و با نظارت مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس همراه شود.

در این بخشنامه به اطلاع فرهنگیان معزز رسانده شده که در صورت خرید هر نوع بیمه‌نامه از سایر شرکت‌ها غیر از بیمه دانا، از آنجا که هیچ قرارداد دیگری مورد تأیید نیست، در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلاف‌نظر، آموزش و پرورش هیچ حمایت حقوقی و مادی از متضررین به‌عمل نخواهد آورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار