| کد مطلب: ۴۸۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر روز خبرنگار را تبریک گفت

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر روز خبرنگار را تبریک گفت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در پیام دکتر اسکندر مومنی آمده است:

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.
با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده است، فرصتی مغتنمی برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ می‌باشد که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه "جهاد تبیین" نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی، روایتی درست از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.
بدون شک قشر فرهیخته و زحمتکش عرصه خبر و اطلاع رسانی، در دنیای امروز جز تفکیک ناپذیر از زندگی روزمره بوده و سهم عظیمی در افزایش سطح امنیت و آسایش مردم دارا هستند، خبرنگاران با چشمان تیزبین، زبان صادق و روشنگری‌های خود در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی مردم در عرصه‌های پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب و یاریگران زندگی نقش برجسته‌ای را بر عهده دارند.
اینجانب با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم؛ از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با موادمخدر تقدیر و تشکر نموده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار