| کد مطلب: ۴۸۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

بازدید فنی گروه مدیران و مهندسان اتحادیه کشتی سازی روسیه از ایزوایکو

۱۱ و ۱۲ مرداد ماه گروه مهندسی و فنی اتحادیه کشتی سازی روسیه از مجتمع ایزوایکو بازدید کرده و چندین جلسه و نشست مشترک با مدیران این مجتمع صنعتی و همچنین برخی از مسئولین صنعت دریایی کشور برگزار کردند.

بازدید فنی گروه مدیران و مهندسان اتحادیه کشتی سازی روسیه از ایزوایکو

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایدرونیوز ، سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی از پروژه ها و توانمندیهای این مجتمع صنعتی تاکید کرد؛ ایزوایکو قریب به نیم قرن است که فعالیت خود را در حوزه صنایع دریایی آغاز نموده و طی چهار دهه گذشته در حال تکمیل بخشهای مختلف مجموعه بوده و هم اکنون به عنوان بزرگترین مجتمع کشتی سازی امکانات منحصر به فرد و کامل جهت عملیات ساخت و تعمیر شناورها و خدمات دریایی و فراساحلی را دارد.

ایزوایکو با قریب به ۲۵۰۰ نفر پرسنل در تکمیل بخش های مختلف میدان گازی پارس جنوبی و میادین نفتی با ساخت سکوهای گازی و تعمیر ریگ های حفاری و همچنین پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی با ساخت تعمیر انواع شناورها از کوچکترین تا بزرگترین سایز فعالیت تخصصی داشته است.

امروز ظرفیت و توان و دانش فنی ایزوایکو کاملا رقابتی و طبق استانداردهای بین المللی میباشد که این مهم با تعهد و تخصص نیروی انسانی این مجتمع در هم آمیخته گردیده.

در پایان، این بازدید طی جلسه ای مشترک موارد بررسی شده در راستای همکاری های دوجانبه و ایجاد راهکارهای موثر جهت توافق در قالب پیشنهادات و پلن های متفاوت ارائه گردید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار