| کد مطلب: ۴۸۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch5 و Watch5 Pro با مجموعه‌ای از نوآوری‌های سلامتی سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز سری جدید ساعت‌های هوشمند خود را با نام‌های گلکسی Watch5 و Watch5 Pro معرفی کرد که عادات سلامتی و تندرستی ما را با اطلاعات بصری، ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌هایی قدرتمندتر شکل می‌دهند.

ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch5 و Watch5 Pro با مجموعه‌ای از نوآوری‌های سلامتی سامسونگ معرفی شد

آرمان ملی آنلاین - گلکسی Watch5 ویژگی‌های پرکاربردی که کاربران بصورت روزانه به آنها وابسته هستند را بهینه کرده است و از سوی دیگر گلکسی Watch5 Pro (جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده گلکسی واچ) بادوام‌ترین ساعت سامسونگ تاکنون است که ویژگی‌های زیادی را در خود جای داده است. این محصولات جدید نمادی از تعهد سامسونگ به خواست و نیاز کاربران هستند.
دکتر تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ گفت: «ما متعهد هستیم ابزارها، داده‌ها و منابع مورد نیاز را نه تنها برای درک بهتر سلامت بلکه برای آموزش آنها در مسیر رسیدن به سلامتی، در اختیار جامعه کاربران گلکسی واچ خود قرار دهیم. با استفاده از حسگر پیشرفته BioActive سامسونگ، ما به کاربران این امکان را می‌دهیم تا کامل‌ترین تصویر را از اطلاعات مرتبط با سلامتی خود داشته باشند».

حسگری پیشرفته برای درک بهتر خودتان
با افزایش میل افراد به درک بهتر سلامت خود و همچنین رسیدن به اهداف شخصی در زمینه سلامت، سامسونگ امکان نظارت عمیق و ارائه داده‌های عملی را برای کاربران خود فراهم آورده است. اطلاعاتی که کاربرای در مسیر حفظ و رسیدن به سلامتی به آن نیاز دارند اکنون در اختیار آنها گذاشته شده است. گلکسی واچ 5 مجهز به حسگر منحصر‌به‌فرد BioActive سامسونگ است که نسل جدید نظارت بر سلامت دیجیتال را ارئه می‌دهد. سنسور BioActive که اولین بار در سری واچ Watch4 معرفی شد، از یک تراشه منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که سه حسگر سلامت قدرتمند (ضربان قلب، سیگنال قلب و تحلیل امپدانس بیوالکتریک) را ترکیب می‌کند تا داده‌های گسترده‌ای را ارائه دهد که شامل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و حتی سطح استرس می‎شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با نظارت بر فشار خون و ECG از روی صفحه ساعت خود، درک عمیق‌تری از سلامت قلب خود داشته باشند. از سال 2020، سامسونگ این قابلیت ها را به 63 بازار از جمله پنج بازار جدید (بولیوی، نیکاراگوئه، جزیره رئونیون، ترکیه و ونزوئلا) گسترش داده است تا اطمینان حاصل شود که همه می‌توانند هر روز بهتر سلامت قلب را رهگیری کنند.
با افزایش سطح تماس مستقیم بیشتر با مچ دست، گلکسی Watch5 اکنون معیارهای سلامتی را حتی با دقت بیشتری نسبت به گلکسی Watch4 ردیابی می‌کند. علاوه بر این، حسگر قدرتمند سه‌گانه BioActive آن در ترکیب با سایر سنسورهای سری گلکسی Watch5، از جمله سنسور دما که به تازگی معرفی شده است، درک عمیقی از سلامتی را در اختیار کاربران قرار دهد. سنسور دمای این محصول از فناوری مادون قرمز برای خواندن دقیق‌تر حتی در صورت تغییر دمای محیط اطراف استفاده می‌کند.

اطلاعات کلی درباره سلامتی برای کمک به رسیدن به هدف
گلکسی Watch5 برای رسیدن به دستاوردهای روزمره طراحی شده و یک تجربه جامع ارائه می‌کند که فراتر از فعالیت‌های تناسب اندام بوده و به فرآیند پس از تمرین، استراحت و ریکاوری هم می‌پردازد. ابزار اندازه‌گیری جرم بدن تصویری کامل از سلامت کلی کاربر ارائه می‌کند و رویکردی متناسب برای تعیین اهداف، راهنمایی آن‌ها از طریق تمرین‌های شخصی‌سازی شده و پیگیری پیشرفت در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هنگامی که زمان استراحت فرا می‌رسد، سری گلکسی Watch5 داده‌های ریکاوری، از جمله ضربان قلب پس از یک تمرین شدید و توصیه‌های شخصی‌سازی شده در مورد مصرف آب بر اساس از دست دادن آب بدن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
استراحت شبانه خوب در تندرستی مهم است و به همین دلیل است که ما به کاربران کمک می‌کنیم خواب شبانه بهتری داشته باشند. شما می‌توانید الگوهای خواب را از طریق Sleep Scores بررسی کنید که بر مراحل خواب، همراه با تشخیص خروپف و سطح اکسیژن خون نظارت می‌کند. با آموزش خواب پیشرفته که یک برنامه هدایت‌شده یک ماهه را ارائه می‌دهد، عادات خواب خود را بهتر کنید. با استفاده از SmartThings، ساعت گلکسی Watch5 به طور خودکار چراغ‌های متصل، کولر و تلویزیون‌ها را روی تنظیمات از پیش تعیین شده تنظیم می‌کند که یک محیط خواب ایده‌آل را ایجاد کند. قابلیت پیشرفته تشخیص سقوط در این محصول، به شما اطمینان می‌دهد در صورت افتادن خودتان یا عزیزان‌تان در خانه یا از تختخواب، فورا با شماره فوریت‌های تعیین شده تماس گرفته می‌شود.
نگران تمام شدن شارژ ساعت یا آسیب دیدن آن در زمین‌های ناهموار نباشید. باتری گلکسی Watch 5 اکنون 13 درصد بزرگ‌تر ‌شده و تنها با هشت دقیقه شارژ، هشت ساعت خواب را ردیابی می‌کند که 30 درصد سریع‌تر از گلکسی Watch4 است. امسال، ما اولین نمایشگر ساعت هوشمند خود را با کریستال یاقوت کبود ارائه کرده‌ایم که 60 درصد سختی بیشتری دارد و در نتیجه ساعت شما در استفاده روزمره قابل اعتماد باقی می‌ماند. آهنگ مورد علاقه خود را در Spotify فقط با صدای خود با استفاده از Google Assistant پیدا کنید. به زودی خواهید توانست با استفاده از Google Maps از روی ساعت و بدون اتصال به گوشی هوشمند راه خود را پیدا کنید. دوستداران موسیقی و صدا از به‌روزرسانی‌هایی که شامل برنامه‌های جدیدی مانند SoundCloud و Deezer می‌شود، خوشحال خواهند شد. علاوه بر این سیستم عامل One UI Watch4.5 تجربه تایپ کامل‌تر، روشی آسان‌تر برای برقراری تماس و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند.

گلکسی Watch5 Pro، ویژگی های بیشتر و دوام بیشتر برای علاقه‌مندان به فضای باز
گلکسی Watch 5 Pro برای کسانی طراحی شده که به فضای باز علاقه دارند. از پیاده‌روی گرفته تا دوچرخه‌سواری و فراتر از آن، Watch5 Pro به لطف استفاده از بهترین مواد در ساخت، برای هر چالشی آماده است. این محصول دارای کریستال یاقوت کبود بهبود یافته است که در برابر هر گونه سایش و پارگی بیشتر مقاومت می‌کند و یک بدنه تیتانیومی بادوام که از صفحه نمایش محافظت می‌کند. گلکسی Watch 5 Pro همچنین دارای یک بند اسپرت کاملا جدید D-Buckle است که در عین افزایش مقاومت، زبیایی ساعت شما را بیشتر می‌کند.
گلکسی Watch 5 Pro قوی و بادوام ساخته شده و دارای بزرگترین باتری در سری گلکسی واچ است. باتری این ساعت 60 درصد بزرگتر از گلکسی Watch 4 است، که در هر مسیری شما را تا انتها همراهی می‌کند. از GPX استفاده کنید که برای اولین بار در ساعت گلکسی عرضه شده است، پیاده‌روی کنید و با Route Workout آن را با دوستان خود در برنامه Samsung Health به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را در حالی که برای مسابقه بعدی خود تمرین می‌کنید، دانلود کنید یا سعی کنید یک مسیر ترکیبی خلق کنید. در حین پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، فقط چشم‌تان به مسیر باشد زیرا ساعت بصورت گام به گام و با علائم بصری شما را راهنمایی می‌کند. در مسیر برگشت هم گلکسی Watch5 Pro با ویژگی Track back شما را از راهی که آمده بودید به راحتی به خانه می‌رساند.

عرضه
گلکسی Watch 5 و Watch 5 Pro از 10 اوت برای پیش فروش و از 26 اوت در خرده‌فروشی‌ها در دسترس خواهند بود. گلکسی Watch 5 در رنگ‌های جدید گرافیتی، یاقوتی کبود و نقره‌ای‌، برای نسخه بزرگ 44 میلی‌متری و رنگ‌های گرافیتی، طلایی و نقره‌ای برای نسخه کوچک 40 میلی‌متری عرضه خواهد شد.
برای ماجراجویانی که به دنبال دوام، عملکرد و استایل هستند، گلکسی Watch5 Pro مناسب است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و خاکستری با صفحه نمایش 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار