| کد مطلب: ۴۸۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

سردار رحیمی خبر داد:

عملیات پلیس علیه بیش از ۳۵۰۰ موادفروش در تهران/ برخورد با عطاری‌های متخلف

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۰۵ قاچاقچی عمده و ۳۴۲۴ خرده فروش مواد خبر داد.

عملیات پلیس علیه بیش از ۳۵۰۰ موادفروش در تهران/ برخورد با عطاری‌های متخلف

آرمان ملی آنلاین - سردار حسین رحیمی در تازه‌ترین مرحله از اجرای طرح ظفر که در محل ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد گفت: هجدهمین مرحله طرح ظفر که برای مبارزه با موادمخدر و جرائم مرتبط با آن به اجرا در می‌آید، با همکاری و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اجراشد و در این مرحله با اجرای ۴۰۸ حکم قضایی، ۱۰۵ قاچاقچی عمده موادمخدر و ۳۴۲۴ خرده خروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها دو تن و ۷۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد، گفت: بخشی از این مواد گرم به گرم از خرده فروش کشف شده و لذا همکاران من در پلیس مبارزه با موادمخدر کار دشواری را انجام داده‌اند تا به این حجم از موادمخدر رسیده‌ایم. ارزش ریالی موادمخدر مکشوفه در این طرح دست‌کم ۳۸ میلیارد تومان است. از جمله مواد کشف شده در این طرح می‌توان به تریاک، حشیش، هروئین، شیشه و ... اشاره کرد.

رحیمی در ادامه از انهدام ۲۸ باند که در توزیع یا انتقال موادمخدر فعال بودند، خبر داد و گفت: ۲۱ نفر از اراذل و اوباش که علاوه بر فعالیت در حوزه مرتبط با موادمخدر اقدام به شرارت نیز کرده بودند دستگیر شدند. همچنین ۲۹۴ خودرو و موتور که در قاچاق موادمخدر از آنها استفاده شده بود، کشف و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره خانه‌هایی که در آن فروش یا مصرف موادمخدر انجام می‌شود، نیز گفت: پلیس به طور جد با چنین فضاهایی برخورد خواهد کرد و در این طرح نیز هشت باب منزل که به طور رسمی در آن‌ها اقدام به توزیع موادمخدر شده بود، پلمب و از آنجا ۱۹ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

وی به فعالیت پلیس برای مبارزه با موادمخدر در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: در کنار فضای حقیقی، مبارزه جدی در فضای مجازی نیز علیه افرادی که اقدام به فروش به مواد مخدر می‌کنند انجام می‌شود. در همین راستا نیز ۶۰ صفحه فعال در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفته و ۵۵ نفر از گردانندگان آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند. همچنین ۶۲ کیلوگرم از انواع مواد توهم‌زا، قارچ جادویی، کوکایین و شیشه نیز کشف شد.
برخورد با عطاری‌های متخلف

رحیمی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، کارها و تلاش‌های خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شروع شده است. یکی از آن‌ها درباره عطاری‌هاست که با عناوین مختلف مواد مخدر را تحت عنوان قرص‌های لاغری و ... که مواد مخدر صنعتی در آن است توزیع می‌کنند، در این خصوص لازم است که مردم نیز آگاهی لازم را داشته باشند و به هیچ عنوان فریب تبلیغات و وعده‌های اینچنینی را نخورند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس پلیس پایتخت افزود: همچنین در نقاط آلوده شهری عملیات مبارزه با مواد مخدر به‌خصوص علیه خرده فروشان شروع شده است‌ همچنین در ترمینال‌ها و میادین میوه‌ و تره‌بار به خصوص میدان مرکزی، خطوط بی‌آرتی و ... نیز پلیس در حال مبارزه با مواد مخدر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار