| کد مطلب: ۴۸۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

در نشست خبری نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» مطرح شد ؛

بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند/ جمع آوری هزار مدرسه کانکسی و سنگی تا مهر سال آینده / برنامه ریزی برای ساخت ۲۷۰۰ مدرسه

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به به برنامه ریزی برای ساخت ۲۷۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس ، گفت : بنا شده از همه ایده‌ها و فناوری‌ها برای ساخت این مدارس استفاده کنیم.

بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند/ جمع آوری هزار مدرسه کانکسی و سنگی تا مهر سال آینده / برنامه ریزی برای ساخت ۲۷۰۰ مدرسه

آرمان ملی آنلاین - محمد ترکمانه در در نشست خبری با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی «مدارس آینده»،اظهار داشت : مجموعه های تحقیقاتی در حوزه مدارس وجود دارد و با همکاری آموزش و پرورش بنا شده از همه ایده ها و فناوری ها برای ساخت این مدارس استفاده کنیم.
وی افزود:سامانه مبتنی بر اینترنت اشیا،هوش مصنوعی و استفاده از اردوهای آموزشی،مدیریت سبز مدارس و...مد نظر است.مدیرعامل بنیاد برکت یادآور شد:طرح های ارسالی به دبیرخانه مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرند تا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.وی گفت:هر طرح نوآورانه در این رویداد قابل ارائه است.
رخشانی مهر،رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس نیز با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت ۲ هزار مدرسه،گفت: همکاری خوبی با بنیاد برکت داریم و در سیل و زلزله اخیر نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به رویداد ملی مدارس آینده،افزود:این کار با همکاری بنیاد برکت اجرا می شود و مجموع طرح های پژوهشی را پیش می بریم .
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه و رویداد مدارس ایرانی در اسفند ،بیان داشت:در رویداد ملی مدارس آینده به موضوع آموزش به شیوه نوین و خلاقیتهای آموزشی و توجه به معماری مدارس مورد توجه است.وی پیش بینی کرد:در خرداد ماه سال اجرایی شدن مدارس آینده عملیاتی شود.
رخشانی مهر در خصوص جمع آوری مدارس سنگی و کانکسی،گفت:با کمک بنیاد برکت تا مهر ۱۴۰۲ هزار مدرسه سنگی و کانکسی در کشور جمع آوری خواهد شد.وی با اشاره به وجود ۱۲۰۰ مدرسه کانکسی در کشور،گفت:۱۷۰ مدرسه سنگی در کشور داریم ؛ضمن اینکه در چهار سال گذشته حدود ۷ هزار میلیارد تومان برای جمع آورب بخاری نفتی و گازی هزینه شده است.وی افزود:بخاری های نفتی و قدیمی در مدارس وجود ندارد و کمتر از ۲ هزار کلاس درس دارای بخاری های استاندارد قابل استفاده وجود دارد و مدارس به بخاری گازی و ....مجهز است.معاون وزیر آموزش و پروش با اشاره به مدارس کپری،افزود:حدود ۳۰۰ کلاس درس کپری در کشور داریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار