| کد مطلب: ۴۹۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مهاجری :

مخالفان ایدئولوژیک برجام، کارمندان کاسبان تحریم هستند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مخرج مشترک اقدام مخالفان برجام و صهیونیست‌ها دوری ایران از انتفاع اقتصادی است.

مخالفان ایدئولوژیک برجام، کارمندان کاسبان تحریم هستند

آرمان ملی آنلاین - محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که چرا عده‌ای همچنان به دنبال مخالفت با برجام هستند؟ گفت: مخالفان برجام در کشور ما، دو گونه‌اند اما یک ریشه بیشتر ندارند. یک عده کاسبان تحریم هستند عده دیگر هم مخالفان ایدئولوژیک هستند. این دو در یک ریشه حضور دارند اما مخالفان ایدئولوژیک، تابلو سیاسی یا کارمندان همان کاسبان تحریم هستند ولو اینکه ژست ایدئولوژیک و انقلابی‌گری بگیرند.

وی تصریح کرد: کاسبان تحریم، خودشان را انقلابی می‌دانند. یعنی اگر می‌گویند تحریم‌ها را دور می‌زنیم یعنی داریم کاری به نفع ملت و انقلاب انجام می‌دهیم.

مهاجری افزود: دولت متوجه این موضوع شده است که باید با پذیرش برجام کنار بیاید و تحریم‌ها را کاهش بدهد و هم بتواند وضعیت اقتصادی را از طریق افزایش صادرات نفتی و غیر نفتی بهبود ببخشد. آقای رئیسی هم متوجه این شده است که شعار اقتصاد مردم را به برجام گره نمی زنیم فقط به درد زمان انتخابات می‌خورد و وقتی پای کار آمدند متوجه تبعات منفی کسری بودجه، افزایش نقدینگی و ... شدند و برای حل این مشکلات به دنبال برجام آمدند.

وی در ادامه گفت: کاسبان برجام به دنبال آن هستند که باز هم از آن طریق نان بخورند، بعد به پیش افرادی مانند آقای جلیلی می‌روند و می‌گویند اگر برجام امضا شود برای ما ضررهای اقتصادی، امنیتی و سیاسی دارد و بعد هم تیم آقای جلیلی این موارد را به زبان انقلابی و ایدئولوژیک ترجمه کرده و بیان می‌کنند. در واقع کارکرد این افراد به این شکل است که با بزرگنمایی کردن مشکلات امنیتی و پیامدهای احتمالی بعدی، چشم خود را بر واقعیت‌های امروز جامعه می‌بندد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، مهاجری با اشاره به مخرج مشترک اقدام مخالفان برجام و صهیونیست‌ها که دوری ایران از انتفاع اقتصادی است، گفت: به نظرم عملکرد این افراد به لحاظ خروجی کار، فرق زیادی با اسرائیلی‌هایی که مخالف برجام هستند ندارند گرچه با هم مخالف هستند اما خروجی هر دو از بین بردن منافع ملت ایران است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار