| کد مطلب: ۴۹۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

8 نکته برای افزایش بهره‌وری در گلکسی Z Fold4 سامسونگ

سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ، اوایل مرداد ماه امسال با معرفی گلکسی Z Fold4 به نسل چهارم خود رسید. Z Fold4 با نمایشگری فراگیر و بزرگ، طراحی نوآورانه و امکانات متنوع مولتی‌تسکینگ، علاوه بر شکستن مرزها و محدودیت‌های معمول گوشی‌های هوشمند، سبک جدیدی از تعامل و ارتباط را برای کاربران خود خلق کرده است.

8 نکته برای افزایش بهره‌وری در گلکسی Z Fold4 سامسونگ

آرمان ملی آنلاین - بهره‌مندی از نمایشگری 7.6 اینچی که دو برابر گوشی‌های هوشمند معمولی است، کمک کرده تا گلکسی Z Fold4 به ابزارهای کاربردی و مفیدی مجهز شود. ویجت‌ها و تسک‌بار و میانبرهای رابط کاربری این گوشی تاشو به گونه‌ای طراحی شده که انجام همزمان کارها را به سطحی مشابه کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها رسانده تا سطح بهره‌وری کاربران ارتقا یافته و تجربه‌ای کم‌نظیر از گوشی‌های تاشو را دریافت کنند. در ادامه این مطلب مروری داشته‌ایم بر راهکارها و قابلیت‌هایی که بازدهی کاربران را در زمان کار با گلکسی Z Fold4 به حداکثر می‌رساند.

تقسیم صفحه نمایش
به کمک قابلیت‌های Multi-Active Windows و امکان شخصی‌سازی برنامه‌ها در پنلEdge ، انجام همزمان کارها در گلکسی Z Fold4 راحت و سریع شده است. فقط کافیست دو انگشت خود را از چپ به راست بکشید تا نمایشگر بزرگ 7.6 اینچی به دو قسمت تقسیم و صفحه دوم باز شود. حالا دیگر می‌توانید همزمان با نوشتن و ارسال ایمیل، تقویم خود را بررسی کنید یا هنگام مشاهده یک فایل پاورپوینت به پیام‌های شخصی خود جواب دهید.
زمانی که نیازی به صفحه دوم ندارید و می‌خواهید برنامه‌ای را در نمایشگر به شکل تمام صفحه داشته باشید، با حرکت دادن پنجره مورد نظر به کناره گوشی، می‌توانید برنامه را ببندید.

کشیدن و رها کردن
گلکسی Z Fold4 تنها شکل مشاهده فایل‌ها و برنامه‌ها را تغییر نمی‌دهد و دامنه این تغییر و تحول به نحوه انجام کارها هم می‌رسد. زمانی که صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم کرده‌اید می‌توانید تصاویر و متن‌های مورد نظرتان را به راحتی و تنها با حرکت دادن و رها کردن در برنامه‌ها کپی کنید. مثلا زمانی که در یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان‌ با دوست‌تان در حال گفت‌وگو هستید، می‌توانید همزمان عکسی را از داخل گالری گوشی به روی برنامه آورده و آن را به سرعت ارسال کنید. یا در زمان ارسال یک ایمیل، متن یا آدرس URL وبسایت مورد نظر را به راحتی بر روی برنامه کپی کنید.

جابجایی از تسک‌بار
رابط کاربری گلکسی Z Fold4 از تسک‌بار جدیدی بهره می‌برد که فضایی مشابه کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد. کاربران این گوشی تاشو در پایین صفحه نمایش خود به تسک‌باری دسترسی دارند که می‌توانند از طریق آن در سریع‌ترین زمان محبوب‌ترین و آخرین اپلیکیشن‌های باز شده را مشاهده کنند.
این تسک‌بار در زمان کار با برنامه‌های مختلف قابل مشاهده است و در هر زمانی قادر به تغییر یا اجرای برنامه‌های آن خواهید بود. درست مثل زمانی که با فضای دسکتاپ کار می‌کنید تسک‌بار گوشی Z Fold4 هم قابل شخصی‌سازی است و با سلایق و نوع کاربرد متفاوت شما سازگار می‌شود. به کمک این قابلیت می‌توانید بخشی از برنامه‌های مورد نیاز را در پنل Edge و بخش دیگری را در تسک‌بار شخصی‌سازی کنید.

با برنامه‌های آفیس کار کنید
گلکسی Z Fold4 با مجموعه‌ای کامل از اپلیکیشن‌های آفیس مایکروسافت شامل Word، پاورپوینت و اکسل عرضه شده است. برخلاف گوشی‌های هوشمند معمولی که منوهای این برنامه‌ها در آن تو در تو و فشرده شده، در گوشی جدید تاشوی سامسونگ تجربه‌ای مشابه کامپیوترها را در زمان کار با برنامه‌های آفیس دریافت می‌کنید. مثلا در زمان کار با برنامه اکسل، صفحه نمایشی گسترده و بزرگ مقابل چشمان‌تان قرار می‌گیرد تا به تمامی منوها دسترسی راحتی داشته باشید. گذاشتن کامنت و تغییر رنگ‌ و هایلات کردن متن‌ها در فایل ورد و چینش اسلایدهای پاورپوینت به راحتی در نمایشگر بزرگ Z Fold4 انجام می‌شود.
تمامی موارد برای نمایشگر تاشو این گوشی بهینه‌سازی شده تا تجربه‌ای کم‌نظیر از کار در زمان حرکت و فعالیت را دریافت کنید.

باز کردن مرورگر جدید با یک اشاره
گلکسی Z Fold4 برای راحتی کاربران خود از میانبرهای مختلفی بهره می‌برد. یکی از این میانبرها قابلیت باز کردن سریع لینک‌ها در مرورگر وب است که به راحتی و تنها با یک حرکت انجام می‌شود. برای این کار در زمان وبگردی خود، کافیست لینک مورد نظرتان را به سمت کناره‌های نمایشگر بکشید تا مرورگر جدیدی در کنار مرورگر قبلی باز شود. با این میانبر در زمانی که نیاز به مقایسه کالا و محصولی دارید، می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

یادداشت‌برداری با S Pen
پشتیبانی از S Pen احتمالا محبوب‌ترین و برترین قابلیتی بود که در سال گذشته به گلکسی Z Fold3 اضافه شد. این قابلیت همچنان کاربردها و محبوبیت خود را در گلکسی Z Fold4 حفظ کرده است.
به کمک S Pen از قابلیت‌های متنوعی مثل یادداشت‌برداری، کشیدن تصاویر، تبدیل فوری دست‌خط به متن، حاشیه‌نویسی بر روی فایل‌های PDF، دسترسی به میانبرها از طریق منوی Air Command و... برخوردار می‌شوید. این قلم کاربردی و هوشمند، عنصر دقت را به کارهای روزمره‌ای که به خصوص در جابجایی‌ها و زمان حرکت با برنامه‌های گوشی انجام‌ می‌دهید، اضافه می‌کند.

تماس ویدیویی بدون نیاز به نگهداشتن گوشی
گوشی تاشوی گلکسی Z Fold4 سامسونگ در حالت میانه‌ای بین باز و بسته‌ بودن قرار می‌گیرد که Flex Mode نام دارد. در این حالت می‌توان گوشی را بدون نیاز به دست بر روی سطح صافی قرار داد و به تماشای محتوای مورد نظر نشست. حالت Flex توانایی‌های زیادی در اختیار کاربر می‌گذارد که امکان تماس ویدئویی بدون نیاز به دست، تنها یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. در حین تماس ویدئویی می‌توانید همزمان متن‌ها و تصاویر مختلفی را برای دوستان تایپ و ارسال کنید. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی‌ تصاویری واضح و شفاف از شما و محیط اطراف‌تان ارسال می‌کند.

تخته‌ سفیدی هوشمد در جیب شما
پرچمدار جدید سری تاشو سامسونگ، علاوه بر افزایش بهره‌وری شما، توانایی‌های مشارکت و فعالیت‌ در جلسه‌های کاری و آموزشی را ارتقا می‌دهد. این موضوع به خصوص در زمانی که جلسه‌ای در اپلیکیشن‌های Microsoft Teams یا Google Duo دارید، بیشتر از همیشه آشکار می‌شود.
به طور مثال زمانی که حین جلسه‌ای آنلاین می‌خواهید ایده یا چالشی را به شکل تصویری برای حاضران نمایش دهید، کافیست با چند ضربه صفحه نمایش گوشی را به اشتراک بگذارید و پس از آن به کمک برنامه Samsung Notes و S Pen کاربردی هر آنچه در ذهن دارید را به تصویر بکشید.
در واقع با داشتن گلکسی Z Fold4 شما همواره و در هرجلسه‌ای یک تخته سفید هوشمند در جیب خود خواهید داشت.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار