| کد مطلب: ۴۹۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

شناسایی محورهای پر ترافیک منطقه2 در مهر ماه

شهردارمنطقه2 گفت: به منظور پیش بینی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، محورهای پرترافیک شناسایی شد.

شناسایی محورهای پر ترافیک منطقه2  در مهر ماه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2،مهدی صالحی، شهردار منطقه2 در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس که با حضور رئیس آموزش و پرورش ، فرمانده های پلیس راهور ، نماینده کمیته امداد ،بسیج و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد با تاکید بر مشارکت دستگاه های خدمت رسان برای تسهیل در تردد شهروندان گفت: در حال حاضر مسیرهای منتهی به مدارس که می تواند بار ترافیکی را بر شبکه معابر شهری و بزرگراهی منطقه تحمیل کند شناسایی شده و امید می رود با تمهیدات پیش بینی شده و همکاری پلیس راهور، از هرگونه مشکلات ترافیکی پیشگیری شود.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس خبرداد و گفت:در راستای خدمات رسانی بهتر به دانش آموزان و ارتقاء ایمنی سفرها رانندگان سرویس مدرسه، تحت آموزش قرار گرفتند.
شهردار منطقه درادامه بگفت: مدیریت شهری منطقه در نظر دارد تا با هماهنگی پلیس راهور و آموزش و پرورش ،رانندگان سرویس مدارس نمونه که تامین ایمنی دانش آموزان را اولویت قرار داده و قوانین ترافیکی و رانندگی را رعایت می کنند شناسایی و تقدیر کند.
وی ارتقای ایمنی معابر را از دیگر مباحث مورد توجه برشمرد و گفت: در همین راستا علاوه بر بهسازی معابر منتهی به مدارس، علائم و تجهیزات ترافیکی این مسیرها بهسازی شده است.
صالحی با اشاره به اینکه دوران پسا کرونا شرایط ویژه ای را موجب شده است تا امسال مهر متفاوتی داشته باشیم افزود: برهمین اساس مدیریت شهری آمادگی دارد تا برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه آموزش شهروندی را در مدارس اجرا کند .
وی در ادامه به تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر به کودکان کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه آماده همکاری با کمیته امداد امام(ره) برای برگزاری جشن عاطفه است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار