| کد مطلب: ۴۹۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

ثابت جلیسه مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی شد

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در حکمی، «شمس الدین ثابت جلیسه» را به سمت مدیر روابط عمومی این صندوق منصوب کرد.

ثابت جلیسه مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، صبح امروز مدیر جدید روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی معارفه شد.
مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی ضمن اشاره به کارکردهای مهم و اصلی صندوق و نقش بی بدیل آن در صنعت بیمه کشور، تبیین جامع مسائل و اطلاع‌رسانی صحیح برای جامعه و ذی نفعان را امری ضروری شمرد و تاکید کرد: روابط عمومی باید انعکاس رسانه‌ای هوشمندانه و هنرمندانه فعالیت‌های برنامه‌ای و اولویت های صندوق باشد.
وی همچنین خواستار ارتباط مستمر و هماهنگی کامل روابط عمومی صندوق با سایر مدیریت ها و نیز هم افزایی پیوسته و هدفمند با مراکز اطلاع‏رسانی و رسانه ای کشور شد.
تجزیه و تحلیل اطلاعات و گزارش های مرتبط و نظارت بر اقدامات اطلاع رسانی و تلاش مطلوب برای انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به صندوق با نگاه گسترش سرمایه اجتماعی و ایجاد زمینه گسترش حضور، ارتباط و تعامل با کانون ها و تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد در راستای ماموریت و اهداف صندوق از دیگر موارد مورد انتظار مدیرعامل صندوق تامین از مدیریت جدید روابط عمومی صندوق عنوان شد.
تقویت ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق و استفاده از افکارسنجی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف ستادی و شعب استانی دیگر مطالبه قمصریان از روابط عمومی صندوق بود.
مدیرعامل صندوق پاسخگویی، اعتمادسازی و اطلاع رسانی اقناعی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر بهینه سازی، صرفه‌جویی و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و تجهیزات درون سازمانی در کاهش هزینه‌های لازم در فعالیت‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات روابط عمومی زمینه لازم برای ارتقاء فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همکاران شود.

در این نشست همچنین از تلاش ها و خدمات آیدین خرّم دل در دوره سرپرستی مدیریت روابط عمومی صندوق قدردانی شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار