| کد مطلب: ۴۹۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

حضور فعال شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور پر شور و فعال شرکت پتروشیمی شازند و دیگر شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

حضور فعال شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از تاریخ 30 شهریور لغایت 2 مهر ماه 1401 با حضور 610 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
شرکت پتروشیمی شازند نیز طبق روال سالیان گذشته با ایجاد غرفه ای در این نمایشگاه، حضوری پرشور و فعالی داشت و گروه های تجاری از کشورهای مختلف شامل: روسیه، اسپانیا، برزیل، ترکیه، عراق، قطر، عمان، افغانستان و... و خصوصا شرکت های داخلی پیشرو در امر صادرات جهت مذاکرات بازرگانی و فنی حضور بهم رساندند.
در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، مهندس حمیدی راد مدیریت محترم عامل با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی شازند، ضمن بازدید از سایر غرفه های حاضر در نمایشگاه، با برخی از مدیران، مسئولین وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور و فعالین اقتصادی داخلی و خارجی دیدار و گفت و گو کردند و بر همکاری های دوجانبه تاکید نمودند.

دکتر یزدان پناه رو رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند و همراهان از جمله بازدیدکنندگانی بودند که با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی شازند با مدیریت عامل دیدار و در خصوص مسائل مشترک کاری به بحث و گفت و گو پرداختند.
شایان ذکر است در آیین افتتاحیه نمایشگاه نیز دکتر اوجی وزیر محترم نفت و مهندس شاهمیرزایی معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی شازند بازدید نمودند و توضیحاتی در خصوص فعالیت های شرکت پتروشیمی شازند از جمله: میزان تولیدات و نیز مشکلات تامین خوراک مجتمع و... و همچنین پیرامون حضور فعال و گسترده این شرکت در بازارهای داخلی و بین المللی توسط کارشناسان مربوطه ارائه گردید.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در خاورمیانه به شمار می رود که این نمایشگاه به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل در روند بازاریابی جهانی و حضور اثر بخش این صنعت در بازارهای بین المللی می باشد و شرکت پتروشیمی شازند به عنوان متنوع ترین تولید کننده محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور و به عنوان تنها تولید کننده گریدهای خاص پزشکی، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در تامین نیاز بازار داخلی و صنایع پایین دستی و نیز ارزآوری کشور دارد و این شرکت همواره به دنبال ایجاد بازارهای صادراتی و جذب مشتریان جدید در سراسر جهان می باشد و دریافت استانداردها و گواهی نامه های بین المللی و ده ها جایزه و تقدیرنامه نشان از جایگاه ویژه و نقش برجسته شرکت پتروشیمی شازند در جمع نام آوران صنعت پتروشیمی کشور می باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار