| کد مطلب: ۴۹۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

عیسی فرهادی در برنامه گرامیداشت روز آتش نشان:

آموزش مستمر، توسعه امکانات متناسب با نیازهای رو به گسترش و فرهنگ سازی سه راهبرد اصلی ایمنی در منطقه آزاد انزلی است

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در برنامه گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی با تصریح براینکه آموزش مستمر، توسعه امکانات متناسب با نیازهای رو به گسترش و فرهنگ سازی سه راهبرد اصلی ایمنی در منطقه آزاد انزلی است، اظهار داشت: اولویت اصلی مشاغلی همچون آتش نشانی عشق و علاقه است چراکه افراد مشغول به این کار در این عرصه، با جانفشانی در مسیر حفظ اموال و جان مردم حرکت می کنند.

آموزش مستمر، توسعه امکانات متناسب با نیازهای رو به گسترش و فرهنگ سازی سه راهبرد اصلی ایمنی در منطقه آزاد انزلی است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، عیسی فرهادی با اشاره به فاجعه پلاسکو و رشادت های صورت گرفته در آن حادثه تلخ که آتش نشانی کشور را در سطح جامعه و جهان بیش از پیش متبلور ساخت، افزود: بی تردید عزیزانی که وارد این شغل شده اند کار ارزشمند و قابل تقدیری انجام داده اند چراکه عمر خود را صرف خدمتگزاری به جامعه خود نموده اند و خوشا به حال آنهایی که این توفیق را با نیت خالصانه و با همه وجود خود انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه آتش نشانان باید از نظر جسمی و روانی در آمادگی کامل قرار داشته باشند، افزود: با توجه به روند رو به گسترش امکانات زیرساختی و ساخت و سازهای متنوع در حال احداث در بخش های مختلف بندری، صنعتی، گردشگری و تجاری منطقه؛ به روز رسانی امکانات، فرهنگ سازی، اجرای دقیق استانداردها و شاخص های ایمنی و برگزاری دوره های آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

فرهادی از خدمات اورژانس منطقه آزاد انزلی نیز قدردانی کرد و گفت: حفظ جان مردم در شرایط بحرانی و وقوع حوادث از مهمترین خدمات این عزیزان ایثارگر است که همچون آتش نشانان در مسیر صیانت از امنیت مردم گام برمی دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، از آتش نشانان و پرسنل اورژانس منطقه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار