| کد مطلب: ۴۹۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

امیرعبداللهیان: ملت ایران با هوشیاری توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

در تماس تلفنی فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، برخی موضوعات دوجانبه و نیز مسائل مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان: ملت ایران با هوشیاری توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

آرمان ملی آنلاین - رئیس دستگاه دیپلماسی سوریه در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به نتایج تلخ مداخلات خارجی در سوریه به بهانه حمایت از حقوق بشر و تجربه شکست خورده رژیم صهیونیستی و حامیان آن در توطئه و بحران سازی علیه دولت و مردم سوریه، افزود: آنها بدنبال بحران سازی علیه کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی ایران، هستند. آمریکا و غرب ، ایرانی ویران و وابسته می خواهند و نه ایران آباد، پیشرفته و مستقل. همگان دیدند که آمریکا و متحدین با سوریه و عراق و افغانستان چه کرده اند!

امیرعبداللهیان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، بر تداوم مواضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی در قبال مسائل جهان اسلام به خصوص مساله فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت و دولت و ملت سوریه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در عزم و اراده ملت و دولت ایران در پیمودن راه عزت و استقلال و پیشرفت و حمایت از ثبات و امنیت کشورهای منطقه و مخالفت با دخالت بیگانگان و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا،وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه همچنین بر پیگیری روند توسعه روابط دوجانبه به خصوص در حوزه های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار