| کد مطلب: ۴۹۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

واکنش فیفا به درخواست حذف ایران از جام‌جهانی

فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم‌ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

واکنش فیفا به درخواست حذف ایران از جام‌جهانی

آرمان ملی آنلاین - در روزهای اخیر شاهد تلاش‌هایی غیر ورزشی هستیم که سعی در اعمال فشار به فدراسیون جهانی فوتبال به منظور حذف ایران از رقابت‌های جام جهانی دارد و اگرچه این تلاش‌ها تا کنون در چند مرحله به شکل غیر مستقیم با شکست روبرو شده ولی همچنان اخباری در مورد این تلاش ها منتشر می‌شود.

در این راستا سایت رسمی فیفا گزارشی منتشر کرد که به صورت غیر مستقیم اشاره ای به موضعش در قبال این فشارهای غیر ورزشی دارد:

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی با عنوان پنج بازیکن ایران در جام جهانی که باید آنها را تماشا کرد، حضور تیم ملی در این رقابت‌ها را تأیید کرد. در بخش ابتدایی این گزارش آمده است: «در حالی که ایران برای شرکت در سومین دوره متوالی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، بهترین نسل این کشور آرزو دارد در ششمین حضورش در این رقابت‌ها، از مرحله گروهی عبور کند.»

به گزارشآرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا ، در این مطلب از امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نورالله‌ی، مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان پنج بازیکن کلیدی و تأثیرگذار ایران در جام جهانی یاد شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار