| کد مطلب: ۴۹۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

نوش آبادی :

نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم/ اجازه نمی‌دهیم گروه‌های تروریستی از خاک کشورهای همسایه امنیت ملی ما را تهدید کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی گروه‌های تروریستی و جریان‌های معاند از خاک کشورهای همسایه امنیت ملی ما را تهدید کنند و برخورد کوبنده و با صلابت صورت خواهد گرفت.

نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم/ اجازه نمی‌دهیم گروه‌های تروریستی از خاک کشورهای همسایه امنیت ملی ما را تهدید کنند

آرمان ملی آنلاین - حسین نوش‌آبادی در واکنش به فضاسازی نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه مقام‌های ریاض، ایالات متحده را در جریان اطلاعاتی در خصوص احتمال حمله ایران به عربستان قرار داده‌اند و این ادعای بی‌اساس که ایران ممکن است به زودی به اهدافی در عربستان سعودی و شهر اربیل عراق حمله کند تا توجه افکار عمومی را از اعتراضات داخلی منحرف کند، گفت: این ادعایی واهی است که آن‌ها همیشه مطرح می‌کنند. جمهوری اسلامی نیاز ندارد که موضوعات را با تغییر مسیر افکار عمومی حل کند. ما از قدرت و اقتدار برخوردار هستیم. جمهوری اسلامی در عین حال که مظلوم است اما کشور قدرتمند و مقتدری است. ما از ابزارهای خودمان برای ایجاد امنیت، همبستگی ملی و حل مشکلات خودمان استفاده می‌کنیم و نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم. این شیوه آن‌ها است و شیوه کشورهای سلطه‌گر است که با این روش‌ها و با این نوع اقدامات می‌خواهند افکار عمومی کشور خود را بر هم بزنند. ما از شیوه‌های منطقی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز باید مردم و جوانان را نسبت به توطئه و دسیسه‌های غرب آگاه کنیم که گاهی با غفلت وارد برخی حوادث می‌شوند. ما نیاز به بازسازی فرهنگی و معنوی و ایجاد شناخت داریم. مردم را باید نسبت به دسایس و اهداف پلید دشمن آگاه کنیم. البته توده مردم، آگاه و همراه با نظام هستند اما اقلیتی در غالب اعتراض گاهی در صف اغتشاشاگران قرار می‌گیرند. ما باید صف معترضین را از اغتشاشگران جدا کنیم. البته مسئولان باید تلاش کنند که به مطالبات مردم پاسخ دهند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا ، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تاکید مسئولان بر انتقام از مسببان خادثه تروریستی شاهچراغ این گمانه را به وجود آورده که مانند حملات سپاه به کردستان عراق، برخی اهداف منطقه‌ای دیگر هدف قرار بگیرد، گفت: ما برای حفظ امنیت ملی و برای حفظ اقتدار و بازدارندگی کشورمان هر اقدامی که لازم باشد در چهارچوب سیاست‌های کلی کشور و مصوبات شورای عالی امنیت ملی انجام می‌دهیم. اجازه نمی‌دهیم برخی گروه‌های تروریستی و جریان‌های معاند از خاک کشورهای همسایه امنیت ملی ما را تهدید کنند و برخورد کوبنده و با صلابت صورت خواهد گرفت. اجازه نمی‌دهیم امنیت ملی ما بازیچه قرار بگیرد حتی اگر لانه‌های آن‌ها در کشورهای دیگر باشد. ما به آن کشورها هم هشدار داده‌ایم که خاک خودتان را در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی قرار ندهید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار