| کد مطلب: ۴۹۹۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

عنایتی: با کی‌روش از تیم ملی توقع صعود داریم/ لژیونرها شرایط خوبی دارند

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با توجه به حضور کارلوس کی‌روش از تیم ملی توقع صعود داریم.

عنایتی: با کی‌روش از تیم ملی توقع صعود داریم/ لژیونرها شرایط خوبی دارند

آرمان ملی آنلاین - رضا عنایتی پیرامون آخرین شرایط تیم ملی پیش از جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی خیلی خوب نبوده و باید واقعیت را قبول کنیم. با حضور کارلوس کی‌روش انتظارات از تیم ملی بالا رفته و با وجود بازیکنان لژیونری که اوضاع خوبی دارند امیدوارم در جام جهانی شاهد بازی‌های خوبی باشیم و نتایجی بگیریم که رضایت هواداران را به همراه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند از گروه B جام جهانی صعود کند، تصریح کرد: از آنجایی که کی‌روش سرمربی تیم ملی شده است، طبیعتاً توقع از تیم این است که بتوانیم تجربه جدیدی در فوتبال کشور داشته باشیم و بتوانیم از گروه صعود کنیم. بخشی از این موضوع هم نظر سرمربی تیم وابستگی دارد. باید ببینم نوع چینش تیمش را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا مشخص می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: از وقتی که مهدی تاج رئیس فدراسیون شد تلاش خود را برای فراهم آوردن بهترین امکانات برای تیم ملی کرده است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا ، عنایتی در خصوص لزوم توقعات واقعی از تیم ملی فوتبال ایران، عنوان کرد: توقع صعود داریم اما نباید بار روانی منفی روی تیم شکل بگیرد تا نتیجه عکس نگیریم. باید با آرامش پیش برویم و من خیلی به تیم کی‌روش امیدوارم تا بتوانیم با مهره‌های خوبی که در اختیار داریم نتایج جالب توجهی بگیریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار