| کد مطلب: ۴۹۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

شناخت و آنالیز کاملی از تیم آمریکا داریم

کارلوس کی‌روش: وضعیت آماده سازی خوب نیست اما باید برویم بازی کنیم و لذت ببریم/ این جوانان در جام جهانی بعدی آینده ایران خواهند بود

سرمربی تیم ملی با اشاره به شرایط ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی قطر، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کارلوس کی‌روش: وضعیت آماده سازی خوب نیست اما باید برویم بازی کنیم و لذت ببریم/ این جوانان در جام جهانی بعدی آینده ایران خواهند بود

آرمان ملی آنلاین - کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی که برای سومین بار تجربه همراهی ایران را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند، در خصوص آخرین وضعیت و شرایط ملی‌پوشان گفت: برای ما امروز یک روز کاری خواهد بود. بازی با نیکاراگوئه برای ما یک بازی تمرینی خواهد بود. همانطور که می‌دانید ما تعدادی بازیکن در اردو بیشتر نداریم. با یک سری بازیکن جوان کار می‌کنم که اعتقاد دارم آینده فوتبال ایران خواهند بود و در جام جهانی 2026 می‌توانند حضور داشته باشند. بازی با تونس بازی اماده سازی ما خواهد بود درست مثل بازی با نیکاراگوئه. در این دو بازی تلاش می‌کنیم آماده شویم.

وی با اشاره به اینکه با این شرایط راهی جدال اول مقابل نیکاراگوئه خواهند رفت گفت: 10 بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت. مهمترین مطلب برای ما این است که این 10 بازیکن فرصت بازی داشته باشند و بتوانند بازی کنند.

کی‌روش در خصوص اینکه آیا پیراهن رونمایی شده تیم ملی مورد تایید او قرار دارد، عنوان کرد: بله من با فدراسیون و اسپانسر (تولید کننده البسه)بودم وهمه چیز مورد قبول است.

وی در خصوص برگزاری جلسه با رییس فدراسیون فوتبال و به کارگیری دستیاران جدیدش گفت: بله ما البته همیشه، ملاقات‌ها و جلساتی با ریاست فدراسیون آقای تاج داریم، همینطور جناب آقای نبی و مدیر تیم ملی. در این جلسات ما به تمام مسائل توجه می‌کنیم مخصوصاً جزییات. همانطور که می‌دانید من یک آدم فنتیک و بسیار پایبند به جزییات هستم که مسائل به طور خوبی همیشه پیاده شود. همه مسائل را پیگیری می‌کنیم از لحاظ لجستیک، دپارتمان پزشکی و آنالیز بازیها. همان طور که دیروز دیدید یکی از دوستانم آقای برونو مربی هستند برای کمک به من شروع کرد. البته این مدت هم کمک کردند و بازیهای ما را رصد کردند. همینطور آقای مارکار. از کمک ایشان هم استفاده خواهیم کرد. ایشان در جایی که بودند نزدیک به تیم آمریکا بوده و آنها را رصد کرده است. البته شناختی هم از فوتبال ایران دارند و بازیکنان را دنبال کردند. و مهمترین مطلب این است همانطور که من می‌دانم همه مطالب به خوبی پیش می رود و به خوبی آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت ارسال فهرست تیم ملی و زمانش گفت: این طبیعی است که تیم‌های ملی مختلف به خاطر شرایطی که دارند و بازیکنانشان مشغول بازی هستند برای مثال تیم ملی برزیل چنین شرایط دارد و خارج از کشورشان بازی می‌کنند یا قطر و عربستان در اردو هستند یا تیم ملی ولز که کارشان را پیگیری می‌کنند شرایط متفاوتی از ما دارند چون یک سری از بازیکنان را در اختیار داریم ولی نصف تیم در اختیار ما نیستند و مشغول بازی هستند و به همین خاطر شرایط متفاوت باعث شده راهکار متفاوتی داشته باشیم و برای همین شیوه ما هم متفاوت خواهد بود و سعی می‌کنیم مسائل را پیگیری کنیم تا به بهترین نحو آماده شویم.

کی‌روش در مورد وضعیت لژیونرهای تیم ملی خصوصاً مصدومیت سردار آزمون گفت: در مورد سردار قبلاً هم گفته بودم که او زیر نظر باشگاهش کارش را دنبال می‌کند و تحت نظر مجموعه بایر لورکوزن است و ما هم مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. یکی از مربیان ما و کادر شخصی بنده وضعیت سردار را پیگیری می‌کند و کنار او است. کاری که ما داریم می‌کنیم در خصوص برخی از بازیکنان از جمله مهدی طارمی و میلاد محمدی که در حال بازی هستند متفاوت است ولی یک سری از بازیکنان ما متاسفانه مثل جهانبخش و قدوس در اکثر بازی‌هایشان غایب هستند و بازی نمی‌کنند و به همین خاطر کاری که من و کادر شخصی خودم مثل آقای میکائیل انجام می‌دهیم و برای مثال من‌ آقای برونو را فرستادم که در کنار بازیکنان باشند تا از لحاظ روحی، تمرینات فیزیکی و تاکتیکی به آنها کمک کنند و ما در کنار بازیکنان هستیم که بتوانند از لحاظ روحی و فیزیکی در بهترین شرایط باشند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان با اشاره به کیفیت آماده‌سازی تیم ملی پیش از جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: در آخر راجع‌به آماده‌سازی تیم دوست دارم این نکته را اضافه کنم. آیا این شرایط آماده‌سازی صحیحی است؟ خیر! آیا این بهترین آماده‌سازی است؟ خیر! ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه بود برای اجرای کارهایی که مقدور بودیم آن را انجام بدهیم.کاری که تلاش کردیم این بود که خط مقدم‌مان را تا سرحد توان بتوانیم پوشش بدهیم. الان باید برویم بازی کنیم و لذت ببریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار