| کد مطلب: ۴۹۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

۴۰ میلیارد تومان سود و ۱۴۷ درصد رشد/ بیمه سرمد ۶ ماهه امسال برای سهامداران همه کار کرد

عملکرد مطلوب بیمه سرمد در دو بخش اصلی درآمدی شامل عملیات بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری منابع بیمه‌ای در نیمه نخست سال جاری این شرکت را به سود خالص ۴۰ میلیارد تومان رساند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۴۷ درصد افزایش داشته است.

۴۰ میلیارد تومان سود و ۱۴۷ درصد رشد/ بیمه سرمد ۶ ماهه امسال برای سهامداران همه کار کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، بیمه سرمد که با سرمایه ثبت شده ۴۸۰ میلیارد تومان و نماد "وسرمد" در بازار سرمایه فعالیت می‌کند، صورت‌های مالی شش ماه نخست سال جاری منتهی به پایان شهریورماه را منتشر کرد.

این شرکت در نیمه نخست سال جاری توانست یک هزار و۷۷ میلیارد تومان از محل حق بیمه تولیدی درآمد کسب کند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است و خسارت و مزایای پرداختی با رشد ۷۹ درصد از ۴۵۱ میلیارد تومان در شش ماه نخست سال گذشته به ۸۰۷ میلیارد تومان در سال جاری افرایش یافت.
بیمه سرمد در بخش درآمد سرمایه‌گذاری از منابع بیمه‌ای ۳۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که شاهد رشد ۱۴۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته است. این رقم در سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان بود.

هزینه‌های بیمه‌ای با کاهش ۱۰ درصدی در این دوره نسبت به دوره مشابه سال از ۱۴۷ میلیارد تومان به ۱۳۱ میلیارد تومان کاهش داشته است، اما هزینه‌های اداری و عمومی با ۲۹ درصد رشد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ۱۴۳ میلیارد تومان افزایش یافته است .
گزارش ها حاکی است: عملکرد مطلوب بیمه سرمد در عملیات بیمه‌گری، سرمایه‌گذاری منابع بیمه‌ای، کنترل مناسب ریسک و همچنین کنترل هزینه‌های این شرکت را به ۴۰ میلیارد تومان سود خالص و اختصاص ۸۳ ریال سود خالص به ازای هر سهم رساند که ادامه این روند تا پایان سال جاری می‌تواند سال بسیار مطلوبی را برای سهامداران این شرکت رقم بزند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار