| کد مطلب: ۴۹۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

برترین‌های معاملات هفته گذشته بورس‌کالا اعلام شد؛

فولاد در صدر ۱۰ شرکت برتر فروشنده

فولادمبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به‌عنوان سه‌شرکت برتر هفته سوم آبان، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران را به خود اختصاص دادند.

فولاد در صدر ۱۰ شرکت برتر فروشنده

آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از کالاخبر، بورس‌کالای ایران برترین‌های خود را در هفته دوم آبان (منتهی به ۲۰ آبان) براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولادمبارکه اصفهان با ثبت معامله ۲۸۹‌هزار و ۷۷۰تن ورق گرم، سرد، رنگی، قلع‌اندود و گالوانیزه به‌ارزش بیش از ۵۳۲۸میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان با فروش ۶۹‌هزار تن شمش بلوم و تختال C به‌ارزش بیش از ۹۵۳میلیارد تومان دوم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۱۱۵‌هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن و شمش بلوم به‌ارزش نزدیک به ۶۷۳میلیارد تومان سوم شد.

ذوب‌آهن اصفهان با ثبت معامله ۳۹‌هزار و ۷۴۰تن تیرآهن، میلگرد و ناودانی به ارزش بیش از ۶۵۸میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۵۰‌هزار تن وکیوم‌باتوم و لوب‌کات سنگین به ارزش بیش از ۶۴۰میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان ۴۱‌هزار و ۸۰۰تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک، گوگرد گرانوله و آروماتیک سنگین را به ارزش نزدیک به ۴۶۷میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۳۵‌هزار و ۵۰۰تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از ۴۰۲میلیارد تومان هفتم شد.

فولاد هرمزگان جنوب با فروش ۳۰‌هزار تن تختال C به ارزش نزدیک به ۳۹۳میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۲‌هزار و ۸۳۰تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر با گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۳۷۷میلیارد تومان نهم شد.

پتروشیمی امیرکبیر هم با فروش ۱۰‌هزار و ۲۲۲تن پلی‌اتیلن سبک خطی، سنگین اکستروژن و سبک فیلم به ارزش بیش از ۲۹۵میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار