| کد مطلب: ۴۹۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پژوهشكده بیمه میزبان نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه روز دوشنبه 23 آبان 1401 به میزبانی پژوهشکده بیمه برگزار شد.

پژوهشكده بیمه میزبان نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که روز دوشنبه 23 آبان 1401 با محوریت بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با حضور دبیران علمی و اجرایی همایش، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، جزییات و روند برگزاری همایش سال جاری توسط دبیران علمی و اجرایی همایش ارائه و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه نقطه نظرات خود را در راستای برگزاری بهتر همایش به اشتراک گذاشتند.
در ابتدای جلسه دکتر یعقوب محمودیان دبیر علمی بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با اشاره به رشد بیش از 50درصدی میانگین مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش خاطر نشان کرد؛ از میان 330 مقاله دریافتی، حدود 50 مقاله در روز همایش ارائه خواهد شد. همچنین بخش دیگری از مقالات برگزیده به صورت کامل در مجموعه مقالات همایش چاپ خواهند شد. در راستای تشویق پژوهشگران تعدادی از مقالات برای نمایش در قالب پوستر پذیرفته شده است و 6 مقاله برتر نیز در ویژه‌نامه فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشنامه بیمه به چاپ خواهد رسید.
دبیر علمی همایش افزود؛ در همایش امسال 8 پنل تخصصی به طور همزمان و به صورت ترکیبی از پنل‌های علمی پژوهشکده بیمه و پنل‌های فعالان صنعت شامل سندیکای بیمه‌گران ایران، انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه و انجمن محاسبات بیمه و مالی ایران برگزار خواهد شد. در پنل بین‌الملل نیز روسای موسسات بین‌المللی فعال در حوزه بیمه و مالی اسلامی که مقالات ارسالی آن‌ها مورد پذیرش کمیته علمی همایش قرار گرفته است حضور خواهند داشت و علاوه بر برنامه‌های پیش رویداد و کارگاه‌های بین‌المللی پسا رویداد، از اولین محصول تکافل رونمایی خواهد شد.
در ادامه علی حاتم‌آبادی دبیر اجرایی همایش با اشاره به کاهش محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد، همایش سال جاری به صورت حضوری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌گردد و تمهیدات لازم برای میزبانی از حدود 1500 نفر از مدعوین بر اساس سهمیه اختصاص یافته به شرکت‌های بیمه، موسسات و دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.
دبیر اجرایی همایش افزود در افتتاحیه همایش سال جاری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی از پاکستان و یکی از اساتید دانشگاه اینسیف مالزی به عنوان سخنرانان کلیدی حضور خواهند داشت.

در این نشست مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از همایش بیمه و توسعه به عنوان نمادی برای بزرگداشت روز صنعت بیمه یاد کرد و ضمن دعوت از مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در اطلاع‌رسانی همایش بیمه و توسعه افزود؛ همایش بیمه و توسعه به سبب مهیا بودن فضای رسانه‌ای، بهترین فرصت برای صنعت بیمه است تا فعالان، کارگزاران و تلاشگران حوزه بیمه به خصوص روابط عمومی‌ها، عملکرد یک‌ساله و دستاوردهای خود در جهت سیاست‌های کلی و محورهای همایش را از طریق رسانه‌ها و تبلیغات به جامعه، ذینفعان و علاقه‌مندان این حوزه معرفی نمایند.
مصطفی رئوفی اعلام کرد؛ در همایش بیمه و توسعه سال 1401 علاوه بر مراسم افتتاحیه که با حضور مقامات اقتصادی و مقامات ارشد صنعت بیمه برگزار می‌گردد چندین رویداد کلیدی از جمله انتخاب مدیران و کارکنان برتر صنعت بیمه، انتخاب پیشکسوت برتر و معرفی کتاب سال صنعت بیمه انجام خواهد شد.
زینب خاکسار رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه نیز ضمن ارائه برنامه‌های بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه و پاسخگویی به سوالات مدیران روابط عمومی شرکت‌ها در رابطه با روند برگزاری همایش، از برگزاری نمایشگاه جانبی همایش بیمه و توسعه خبر داد و با تشریح شرایط حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در آن تصریح کرد؛ در این نمایشگاه که فراخوان آن در سطح صنعت بیمه منتشر گردیده است، شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات، خدمات، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود در حوزه‌های مختلف صنعت بیمه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
گفتنی است بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» 13 آذرماه سال جاری همزمان با روز بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار