| کد مطلب: ۴۹۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی فراجا خبر داد:

دستگیری ۱۱ نفر که قصد تعطیلی بازار تهران را داشتند

سخنگوی فراجا از دستگیری ۱۱ نفر که قصد تعطیل کردن بازار تهران را داشتند، خبر داد.

دستگیری ۱۱ نفر که قصد تعطیلی بازار تهران را داشتند

آرمان ملی آنلاین - سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فراجا درباره اتفاقات روز گذشته در بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمن به تعطیلی کشاندن بازار کشور بود که در پی آن فراخوان‌های زیادی داده شد، اما مردم و کسبه همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه مردم تشخیص می‌دهند که هدف دشمن دشمنی با مردم است، ادامه داد: از ابتدای صبح روز گذشته تعدادی از افراد با ایجاد رعب و وحشت و پخش تراکت‌ها و دست‌نوشته‌های تهدیدآمیز کسبه بازار بزرگ را تهدید کرده و تلاش داشتند که از باز شدن مغازه‌ها جلوگیری کنند.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس و همکاران اطلاعاتی و انتظامی ما و همکاری ارزشمند امنا وکسبه بازار این توطئه دشمن خنثی شد و بازار با کمی تاخیر فعالیت خود را با امنیت کامل آغاز کرد.

سردار حاجیان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ما ۱۱ نفر از تهدیدکنندگان دستگیر شدند که تعدادی از آن‌ها در اعترافات اولیه خود به دریافت مبالغی از سرویس‌های خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اقرار کردند و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، سخنگوی فراجا گفت: از آشوبگران ابزار مجرمانه برای آتش‌زدن مغازه‌ها و ایجاد آشوب نیز کشف شده است که جزئیات بیشتر این دستگیری به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار