| کد مطلب: ۴۹۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

سردار رحیمی:

دستگیری ۵۰ نفر از سوداگران بازار ارز/ تمهیدات پلیس برای کنترل ترافیک شامگاهی

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: بالغ بر ۵۰ نفر از کسانی که دربازار ارز با اغواگری و سوداگری فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم.

دستگیری ۵۰ نفر از سوداگران بازار ارز/ تمهیدات پلیس برای کنترل ترافیک شامگاهی

آرمان ملی آنلاین - سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ درباره بازار ارز گفت: در ۱۰ الی ۱۵ روز گذشته ۵ مرحله عملیات را انجام داده‌ایم و بالغ بر ۵۰ نفر از کسانی که در بازار ارز با اغواگری و سوداگری فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران در این عرصه ادامه داد: ما کاملا حضور گسترده‌ای را در این بخش داریم و به طور کامل بازار ارز را کنترل می‌کنیم و با کسانی که در این عرصه اقدامات غیرقانونی را انجام دهند برخورد قاطع خواهیم داشت.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین درباره افزایش ترافیک در روزهای اخیر در برخی از ساعات گفت: ترافیک شامگاهی ما مقداری افزایش پیدا کرده است و علت آن نیز حجم حضور خودروها است در شش ماهه دوم سال، کوتاه شدن طول روز، سرد شدن هوا، بالا رفتن حجم استفاده از خودروهای شخصی از عوامل ایجاد ترافیک است.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس همه تلاش خود را برای کاهش ترافیک انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه حدود یک ساعت پیک ترافیک شامگاهی‌مان افزایش پیدا کرده و تا ساعت تقریبا ۲۱:۳۰ تا ۲۲ ترافیک ادامه دارد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نیروی جدید در حوزه وظیفه به پلیس راهور اضافه کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا ، رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه تعداد از نیروهای پلیس در ناآرامی‌های اخیر مصدوم شده‌اند، گفت: تعداد زیادی از نیروهای ما مصدوم شده‌اند و این هم فدای امنیت مردم است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار