| کد مطلب: ۵۰۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران:

جو بسیار خوبی در بازی اول تیم ملی در استادیوم بود/ امیدوارم در یکی دو روز باقیمانده حاشیه‌ای در کار نباشد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام جهانی گفت: همانطور که مشاهده کردید جو بسیار خوبی در استادیوم در بازی اول بود امیدواریم با همان تعداد و با همان کیفیت هماهنگی بهتری را شاهد باشیم من هم سعی می‌کنم به عنوان وزیر ورزش و جوانان مجدد فردا شب درکنار تیم ملی باشم.

جو بسیار خوبی در بازی اول تیم ملی در استادیوم بود/ امیدوارم در یکی دو روز باقیمانده حاشیه‌ای در کار نباشد

آرمان ملی آنلاین - حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پایان جلسه هیات دولت با حضور رد جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام جهانی عنوان کرد: همانطور که استحضار دارید روز جمعه دیدار دوم تیم ملی فوتبال ما با ولز در دوحه قطر برگزار خواهد شد. آخرین اطلاعات و اخباری که از تیم ملی داریم این است که بنده دیروز تا ساعاتی از شب در خدمت عزیزان در دوحه قطر بودم تمرین مناسب خودشان را به فراخور تمرین بعد از روز مسابقه انجام دادند.

وی افزود: عزیزانی که روز مسابقه در زمین حضور داشتند تمریناتشان را سبک‌تر انجام دادند ریکاوری شدند، افرادی هم که نیاز به تمرینات جدی داشتند این کار برایشان انجام شد و در خدمت کادر فنی بودند بر اساس نتیجه‌ای که در بازی اول به دست آمد، کادر فنی تمام نقاط ضعف و قوت را بررسی کرده و برنامه‌ریزی کرده برای اینکه در بازی روز جمعه به نحو احسن تیم ملی فوتبال ایران را در میدان ببینیم آرزوی موفقیت برای آنها داریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی دیگر از بازی‌های آینده تیم ملی ما آمریکا است همانطور که استحضار دارید جمع قابل توجهی از هم میهنان‌مان به استادیوم تشریف بردند و به تشویق تیم ملی پرداختند و خیلی از همکاران ما هم در سفارت جمهوری اسلامی ایران میزبان هم میهنان عزیز به ویژه ایرانیانی که از کشور تشریف بردند و آنهایی که در قطر حضور داشتن بودند. تمهید مقدمات شد هماهنگی لازم انجام شده و از طرف خودم از وزارت امور خارجه و سفارت ما در دوحه و سایر وزارتخانه‌ها تشکر می‌کنند که ما را تنها نگذاشتند و در کنار هم میهنان عزیزمان بودند.

سجادی خاطرنشان کرد: ان‌شاالله که روز جمعه هم با آرایش جدیدتر و تجدید قوای بهتر عزیزان ما در مسابقه حاضر شوند همانطور که مشاهده کردید جو بسیار خوبی در استادیوم در بازی اول بود امیدواریم با همان تعداد و با همان کیفیت هماهنگی بهتری را شاهد باشیم من هم سعی می‌کنم به عنوان وزیر ورزش و جوانان مجدد فردا شب درکنار تیم ملی باشم.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا،وی ادامه داد: برنامه‌ریزی کردیم که مجددا برای جلسه آخر و هماهنگ نهایی فردا شب در خدمت عزیزان در دوحه باشیم در هتل محل اقامتشان خواهیم بود و امیدوارم در این یکی دو روز باقیمانده تا بازی‌ها انرژی مثبت ما و دعای خیر مردم و اخبار خوب از تیم ملی را شاهد باشیم و ان‌شاالله که حاشیه‌ای در کار نباشد و شاهد یک رقابت خوب باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار