| کد مطلب: ۵۰۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

فاطمی امین در جمع خبرنگاران:

مجری اصلی اعطای «کالابرگ الکترونیکی» وزارت تعاون است/ کار به لحاظ فنی آماده است

وزیر صمت گفت: کار کالابرگ الکترونیکی در یک استان به صورت آزمایشی دارد آغاز می‌شود. بهتر است جزئیات آن را خود وزارت تعاون که مجری این طرح است، اعلام کند ولی ما هم به عنوان اینکه شبکه فروشگاهی کشور را اداره می‌کنیم، همکاری نزدیکی با وزارت تعاون داریم.

مجری اصلی اعطای «کالابرگ الکترونیکی» وزارت تعاون است/ کار به لحاظ فنی آماده است

آرمان ملی آنلاین - سیدرضا فاطمی امین در پایان جلسه هیات دولت با حضور رد جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اجرای کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: این یک کار مشترک بین چند وزارتخانه است، مجری اصلی آن وزارت تعاون است اما چون ارتباط زیادی با فروشگاه دارد وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در اجرای آن مشارکت دارد.

وی افزود: کار کالابرگ الکترونیکی در یک استان به صورت آزمایشی دارد آغاز می‌شود. بهتر است جزئیات آن را خود وزارت تعاون که مجری این طرح است، اعلام کند ولی ما هم به عنوان اینکه شبکه فروشگاهی کشور را اداره می‌کنیم، همکاری نزدیکی با وزارت تعاون داریم.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا،وزیر صمت یادآور شد: اصل زیرساخت این کار این است که کارتخوان‌ها آماده شوند که یک مقدار نیاز به تمهیدات نرم‌افزاری دارد و تعاملات لازم با بانک‌ها انجام شده کار به لحاظ فنی آماده است و اجرای آن باید آغاز شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار