| کد مطلب: ۵۰۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد:

تحقق توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو با بسیج تمام امکانات و منابع

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر عمل به سفارشات امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج گفت: با بسیج تمام امکانات و منابع، توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو را در تمامی زمینه ها شاهد خواهیم شد.

تحقق توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو با بسیج تمام امکانات و منابع

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز شنبه همزمان با آغاز هفته بسیج در جمع بسیجیان شهرستان شوط افزود: با نگرش بسیجی نه فقط در عرصه های نظامی بلکه عرصه های اقتصادی و ورزشی نیز میتوانیم به موفقیت و پیروزی برسیم .

وی با تبریک پیروزی تیم ملی درجام جهانی هر موفقیتی را در سایه تفکر بسیجی عنوان کرد و ادامه داد: با اتحاد و وحدت و توکل به خدا بر بزرگترین قدرتها نیز میتوانیم پیروز شویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی بعد از انقلاب در تمامی عرصه ها حضور فعال و نقش موثر داشتند اظهار داشت: دشمن با تمام قوا در صدد ضربه زدن به جوانان و فرهنگ ایرانی بخصوص فرهنگ کار و تلاش است و ما باید با هوشیاری دسیسه دشمنان را خنثی کنیم.

گروسی جوانان منطقه آزاد ماکو را به بسیج در تلاش و کار فراخواند و خاطرنشان ساخت: ترقی، رشد و توسعه کشور و منطقه آزاد ماکو میسر نمیشود مگر با تلاش و همت شما عزیزان که امیدوارم با همان روحیه بسیجیان دفاع مقدس در گام دوم انقلاب موفق باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار